Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Szponzorfüggőség? Dohánypénz a felsőoktatásban
A dohánymarketing egyre szorultabb helyzetben van. Ahogy egyre
világosabbak a dohányzás egészségügyi és társadalmi következményei,
illetve ezek valódi költségei, lassan nem marad tér a dohányreklámok
számára. A dohánygyárak persze nem adják fel.
FOGYASZTÓ
Jelentés a webkettes forradalom frontvonaláról
Megteltek reklámmal a fejek, kezdenek szűrni az agyak. Először egyesével, külön-külön, majd a web2.0-ás alkalmazások táptalaján együtt formálódnak a reklámozóknak adott válaszok. No persze, ők sem tétlenkednek!
FOGYASZTÓ
Reklámtudatosság 2007
Feleslegesek a reklámok? Szükségtelen dolgok megvásárlására bírnak rá bennünket? Szórakoztatóak? Túlzók és megbízhatatlanok? A GFK Hungária Piackutató Intézet februárban közvélemény-kutatást készített a reklámokról.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Dupla élvezet? Nyílt levél a Burger Kingnek
A Burger King új reklámjának kapcsán tesszük közzé olvasónk nyílt
levelét. A reklám szlogenje úgy hangzik: “Élj úgy mint egy férfi, egyél
úgy mint egy férfi!” Nem, mi sem gondoljuk úgy, hogy egy férfinak
alapvető emberi joga lenne, hogy megcsalja a társát, egyszerűen azért,
mert férfi.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Adios 20 Minutos!?
A londoni hatóságok a napi 3-4 tonna papírt felemésztő ingyenes újságok
betiltását fontolgatják. Ha néhány héten belül nem garantálják az
újrahasznosítást a kiadók, a döntéshozók véget vetnek az ingyenlapok
virágzásának.
FOGYASZTÓ
Nem játék ez, gyermek – de nem is ennivaló!
Ha ugyanannyiba kerül az édesség, ami mellé egy játékot is csomagoltak,
mint a másik játék nélkül, az első kerül a kosárba. Mit mondhat erre a
szülő a kisiskolásnak?
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Orrodnál fogva?
A Tudatos Vásárlók Egyesülete osztja az interneten keringő körlevél szerzőinek, valamint több nőszervezet felháborodását, amelyet az Unilever AXE márkájának reklámkampánya váltott ki.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Élet a reklám után?
Az új és a most alakuló fogyasztói trendek, innovatív tartalmak és csatornák álltak a szeptember végi amszterdami Picnic 2006 konferencia fókuszában.
FOGYASZTÓ
A fogyasztás hálójában
Network az egész világ: a marketinggel és a reklámmal foglalkozó cégek egyre több erőfeszítést tesznek ügyfeleik hálózatainak kialakításáért és fejlesztéséért.
FOGYASZTÓ
Brand a lelke mindennek?
Kúl. Erről Balzac jut eszembe, aki Az elegáns élet fiziológiájában némi iróniával kifejti, hogy a divatos, de ködös szavak használói mindig népszerűséget élveznek a sok tudatlan és kevés beavatott között.