Találat a #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Álhírekből kiokosító oktatóanyagot készített a Médiahatóság
Az Európai Bizottság friss kezdeményezéseként március 18. és 22. között zajlott a médiaműveltség európai hete. Ez alkalomból a Médiahatóság fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről.
FOGYASZTÓ
Szakítás után online bosszú – rövidfilm a netes jogsérelmek ellen
Netes jogsérelmek miatt 2018-ban napi két bejelentés érkezett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolgálatához, az Internet Hotline-ra, a leggyakrabban az adathalászat és a hozzájárulás nélkül megosztott tartalmak miatt. A hatóság most egy egyetemisták által készített képernyőfilmmel hívja fel a fiatalok figyelmét arra, mi számít jogsértőnek, és mit tehetnek ellene.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikor cseréld le a tévédet?
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Otthon és Iroda
- #Televízió, média
- #Termékcímkézés
Talán egyetlen háztartási gép sem esett át az elmúlt tíz év során annyi technológiai változáson, mint a televízió. Mikor érkezik el az a pillanat, amikor a régi tévénk működéséből adódó környezetterhelés nagyobb, mint az, amivel egy új gép legyártása jár? Mit tudnak energiahatékonysági szempontból az okostévék? Okosodj Te is, játszva!
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV – frissített
141 jelenleg kapható termékkel frissült a TVE laboratóriumi TV tesztje. Ezekre a szempontokra szűrhetsz: képminőség, hangminőség, sokoldalúság (csatlakozó, tuner), multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 58 televíziót tesztelt nemzetközi laboratóriumban az ICRT hálózat keretében. A tesztelés során a következő szempontokat vizsgáltuk: sokoldalúság (csatlakozók, tuner), képminőség, hangminőség, multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
FOGYASZTÓ
Ne hagyd elúszni a mobilodat! Június 30-ig egyeztesd az adataidat a szolgáltatóval!
A jogszabályi változások következtében a mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk kell a feltöltőkártyás előfizetőiket. Ez több millió fogyasztót érint. Ne hagyd az utolsó percre!
FOGYASZTÓ
Aki szegény, nézzen TV-t!
Jó hír: európai élmezőnyben vagyunk. Rossz hír: a 4-17 évesek tévénézési idejéről van szó. Az elmúlt 15 év alatt stabilan napi 3 óránál többet töltenek gyerkőceink a képernyő előtt. A helyzet annál rosszabb minél szegényebb és iskolázatlanabb a szülő. Megdöbbentő adatok egy friss felmérésből.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.