Találat a #Kommunikáció címkére
Tesztek
DIVAT, FOGYASZTÓ
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
7 dolog, amiről felismerhető egy megbízható élelmiszer webshop
Szeretnénk, hogy minél többen vásároljatok megbízható, azaz fenntartható, etikus, bio, helyi forrásból származó élelmiszert. De hogyan ismerhetjük fel, hogy tényleg jó helyen járunk? Összeszedtük, honnan ismerhetjük föl vásárlóként, hogy az élelmiszer-webáruház, ahol vásárolni akarunk, megbízható-e.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
5 tipp: így védheted a szemét, ha mobilon játszik a gyerek
Homályos látás, szemirritáció, szemszárazság, alvásproblémák – mindezek gyakori tünetei annak, ha túl sok időt tölt videójátékkal a gyerek. Hosszú távon pedig akár komolyabb látásprobléma is kialakulhat. Mire figyeljünk, hogy ne így legyen? Mi a helyes távolság, a helyes világítás, milyen gyakran és meddig tartassunk szünetet?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Álhírekből kiokosító oktatóanyagot készített a Médiahatóság
Az Európai Bizottság friss kezdeményezéseként március 18. és 22. között zajlott a médiaműveltség európai hete. Ez alkalomból a Médiahatóság fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről.
Uncategorized
Keressük Social Media Content támogatónkat
Szeretnénk csapatunkat állandó önkéntes taggal bővíteni, aki vizuális képességeivel méltó támogatója lenne social media jelenlétünknek.
FOGYASZTÓ
Szakítás után online bosszú – rövidfilm a netes jogsérelmek ellen
Netes jogsérelmek miatt 2018-ban napi két bejelentés érkezett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolgálatához, az Internet Hotline-ra, a leggyakrabban az adathalászat és a hozzájárulás nélkül megosztott tartalmak miatt. A hatóság most egy egyetemisták által készített képernyőfilmmel hívja fel a fiatalok figyelmét arra, mi számít jogsértőnek, és mit tehetnek ellene.
FOGYASZTÓ
Így változtak a magyar online fogyasztási szokások 2018-ban
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online viselkedési és vásárlási szokásait. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, amelyek inkább a térségünkre jellemzőek.
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Aláírásgyűjtésbe kezdtek a Magyar Természetvédők a tervezett elavulás ellen
- #Aktivista
- #Bírság és megtévesztés
- #Bútor, dizájn, dekor
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztóvédelem
- #Kommunikáció
- #Ruházat
Aláírásgyűjtési kampányba fogott a Magyar Természetvédők Szövetsége (MTVSZ) és a Fenntarthatóság Felé Egyesület. Szigorúbb törvényeket követelnek azok ellen a cégek ellen, amelyek termékeikbe időzített bombaként építik be a meghibásodást.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: e-book olvasók
E-book olvasókat teszteltünk laboratóriumban. Vizsgáltuk, hogy milyen jól olvashatók és kezelhetők, hamar tönkremennek-e, ha leejtjük, megkarcoljuk, vízbe dobjuk őket, és azt is, mennyi ideig bírja az akksi, és hogy mindehhez mennyibe kerülnek. Megmondjuk, mit találtunk.