Találat a #Kommunikáció címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Használ Ön még Tantuszt?
A hírközlésben már Magyarországon is egyre szélesedik a kínálat, élesedik az árverseny. A fogyasztó személyre szabottabb, racionálisabb döntéshozatala érdekében hozta létre a Nemzeti Hírközlési Hatóság internetes portálját, a TANTUSZ-t.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
T-Mobile: 100 millió a fogyasztók megtévesztéséért
Újra bírságolt a Gazdasági Versenyhivatal: ezúttal a T-Mobile jogsértő magatartásáért.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megtévesztő reklámok miatt telekom cégeket büntetett a Versenyhivatal
A Gazdasági Versenyhivatal a héten 50 millió forintos bírságot szabott ki a Tele2-re, és 2 millió forintra bírságolta a Vodafone-t, mindkét esetben a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartás miatt. Mindkét szolgáltató esetében a szolgáltatások díjáról való tájékoztatást kifogásolta a hivatal.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Mobiltelefonok hatása a gyerekekre
Ausztráliában hosszú távú kutatás indult annak kiderítésére, hogy a gyerekek és a fiatalok jobban ki vannak-e téve a mobiltelefonok által kibocsátott sugárzások káros hatásainak, mint a felnőttek.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
150 millió forint bírság a T-Comnak
A Gazdasági Versenyhivatal a fogyasztók megtévesztésére alkalmas reklámjai miatt 150 millió forint bírságot szabott ki a Magyar Telekom Rt.-re.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A Pannon GSM „közkívánatra” reklámkampánya alkalmas a fogyasztók megtévesztésére
A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa május 5-én hozott határozatában megállapította, hogy a Pannon GSM Rt. – “Közkívánatra” szlogenű reklámkampányban közzétett reklámokban a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított.