Találat a #Felelőtlen marketing címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Így készülj a Black Friday-re – segítünk háztartásigépet választani
- #Energia
- #Felelőtlen marketing
- #Háziállat
- #Otthon és Iroda
- #Shopping consciously
- #Takarítás, tisztítás
- #Ünnepek
A Fekete Péntek, azaz a Black Friday, a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete idén az egész világon – így Magyarországon is – november 23-án lesz. A kereskedők, itthon elsősorban a webáruházak hatalmas akciókkal várják vásárlókat. Ha mosógépet, mosogatógépet, hűtőt, mikrót vagy porszívót vennél, olvasd el alapvető tippeinket, mielőtt belecsapsz a pénzköltésbe!
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Netezünk, de nem védekezünk
A cyber bűnözés akár több milliárd euro veszteséget is okozhat az európai gazdaságnak évente. Több mint 150 ezer vírusnak és egyéb rosszindulatú programnak vagyunk kitéve naponta, de a hazai lakosság fele nem használ vírusirtót.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.