Találat a #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Tudatos Vásárló az e heti HVG-ben
Nagy örömünkre szolgált, hogy a HVG interjúra kérte fel a Tudatos Vásárlók Egyesületének elnökét.
FOGYASZTÓ
Kösz, hogy megnézel!
Thank you for smoking! címmel fut a mozikban egy néhányak figyelmét biztosan fölkeltő amerikai szatíra, s mint ilyen, kacagtat is bőven (a mögöttem ülők egyenesen röhögtek).
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Új fejezet a könyvkiadásban: „Zöld” nyomdai módszerek
Egyre több író kéri arra kiadóját, hogy környezetbarát papírra nyomtassák könyveit. Bár listát senki nem vezet róluk, olyan jól ismert amerikai szerzők tartoznak ehhez a körhöz, mint Barbara Kingsolver, Alice Munro, Margaret Atwood és Alice Walker.
FOGYASZTÓ
TV az életünkben
Éppen most, április 25-től május 1-ig ezernyi aktivista járja az utcákat egy kulcstartóra akasztható távirányítóval, ami gyakorlatilag bármilyen tévét képes kikapcsolni, tilosban kapcsolva …
FOGYASZTÓ
Totális medialitás és ökocídium – Sükösd Miklós tanulmányáról
Sükösd Miklós „Totális medialitás és ökocídium. Mediatizáció és fogyasztói társadalom: ökológiai médiakritika” című kiváló tanulmánya izgalmas, nem egyszer éles hangvételű vitát gerjesztett.
FOGYASZTÓ
Marketing óriások, kisgyerekek és a nagy villogó doboz
Szomorú tény, de igaz, hogy az amerikai gyerekek után a magyarok rögtön a második helyet foglalják el a tévézési ranglistán, napi kb. 4 óra átlaggal.
FOGYASZTÓ
Újabb terep a gyerekek meghódítására: az internet
A világ fogyasztóvédelmi szervezetei egyhangúlag foglalnak állást a gyerekeknek szóló reklámok ellen. Ám a világszintű tiltakozások ellenére a vállalati szektor újabb eszközt talált a gyerekek befolyásolására: az internetet.