Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hipertitkok a szuperáruházakban
Vajon milyen szálak mozgatják a kereskedelmi szférát egyre inkább
átszövő hipermarketeket és a mindennapi fogyasztási cikkeket forgalmazó
áruházakat? Erre a kérdésre keresi a választ a Tudatos Vásárló, melynek
egy nagyvállalat marketingosztályának pár éve „kiugrott” alkalmazottja
beszél a piaci helyzetről.
FOGYASZTÓ
Vásárlási roham rajtpisztolyra?
Franciaországban január 9-én mintegy rajtpisztolyra indult el a nagy téli árleszállítás. Kiárusítást évente két alkalommal, központilag meghatározott időpontban, négy-négy hétig tarthatnak a kereskedők. Európa-szerte mindenhol mások a szabályok.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Tilos az egészségtelen élelmiszerek reklámozása Nagy-Britanniában
Életbe lépett Nagy-Britanniában az egészségtelen élelmiszerek reklámozásának tilalma a 16 éven aluliaknak szóló tévéműsorokban. Ed Balls gyermek-, iskola- és családügyi miniszter szerint a brit gyermekek évente tízezer tévés reklámot látnak, s tízéves korukra mintegy 400 kereskedelmi márkát ismernek – írja a BBC News.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Olvasónk írta: Nejlonzacskót karácsonyra?
A nejlonzacskók lassan kimennek a divatból. Vannak azonban, akik mégis ezzel nyomulnak. Még bosszantóbb, ha „ajándékuk” kéretlenül kerül postaládánkba. Ej, ej!
FOGYASZTÓ
Ismerd meg fogyasztói jogaidat!
Meglena Kuneva, az Európai Bizottság fogyasztóvédelemért felelős tagja ma kampányt indított Magyarországon, mely a magyar állampolgárokat tájékoztatja az itthon és más uniós tagállamokban megillető fogyasztói jogaikról.
FOGYASZTÓ
Komolyan vették a reklámosok
2007. szeptember 24–25-én rendezte Eger egyik szállodájában szakmai fejlődésre lehetőséget biztosító éves találkozóját a reklámszakma krémje. A résztvevők többek között a vállalati felelősségvállalás kérdéseit tárgyalták Fenntarthatóság – Új szelek? címmel.
FOGYASZTÓ
„Alázatra tanít”
Már megszokhattuk: az autóreklámok sok esetben a mások feletti
fölényeskedésre, nem ritkán a másokkal szembeni nyílt agresszióra
építenek. Példának okáért a Hyundai új SUV modellje is alázatra akar
tanítani, persze másokat. Húzzatok az útból!
FOGYASZTÓ
Zöld úton járunk?!
Egyre több „környezetbarát” autóval találkozhatunk, igaz, még nem az
utakon, hanem csak a reklámokban. Hihetünk a hirdetéseknek, létezhet
„környezetbarát” autó?
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Vízpróba
Vajon kiállja-e a palackozott ásványvíz a tudatos vásárló próbáját?