Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A reklám mint környezet – az ideiglenesség felületei
A világ városaiban közlekedve a hirdetések egyre nagyobb részét jelentik a minket érő információnak. A városi közterületi reklám – szemben a magazinokban található vagy a mozielőadások előtt levetített hirdetésekkel – megkerülhetetlen…
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Édes hazugságok
Milyen módszerekkel próbálják a nagy cégek rávenni a gyerekeket az egészségtelen, magas cukortartalmú élelmiszerek fogyasztására? És milyen módon védik a gyerekeket azokban az országokban, ahol már felismerték: a gyerekeket célzó élelmiszer-reklámozást korlátozni kell.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Naomi Klein: No Logo
A Naomi Klien No Logo címűkönyve elsősorban a mai globális fogyasztói világ társadalmi, kulturális és gazdasági problémáival foglalkozik. Már megjelenése pillanatában bestseller lett.
FOGYASZTÓ
Nyílt levél a minisztereknek
Közel ötven környezet-, fogyasztóvédő, és pedagógiai szervezet nyílt levélben tiltakozik az Oktatási és az Egészségügyi Minisztérium gyerekeknek szóló reklámozást támogató magatartása miatt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Postaládáink védelmében
A REFLEX Környezetvédő Egyesület a reklámkiadványok ellen új, átdolgozott matricát jelentetett meg.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Az arszlán és a lelkek bolhapiaca. Faludy György arca a plakátokon
Beszélgetünk. Ezt állítja a plakát, még ha a párbeszéd előreláthatólag el is laposodik majd, mondhatni leül. Ahogy Faludy György is leült az ismeretlen reklámfotós objektívje elé, hogy tükröt tartson elénk, e képmutató, hiszékeny és kapzsi világ néma helótái elé. Karjait széttárva nyilván azt mondja, ez van, uraim, barátaim, beszéljünk világosan, „öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé”! Ismét a költők mutatnak utat a népnek; a szellem embere jóvátehetetlenül utcára került, s tiltakozó táblás felvonulások helyett plakátokkal alkuszik a jövőre. Tiltakozni pedig muszáj! S a beszélgetés az Írók Szövetségének örök és nemes tiltakozása volna. Nos, beszélgetünk… A szellemi tápláléklánc csúcsragadozói nemes vadakra fenik a fogukat.
FOGYASZTÓ
Reklám és etika
Naponta több száz reklámmal találkozunk az utcákon, a közlekedési eszközökön, az utcabútorokon, a szórakozóhelyeken, az újságokban, a rádióban, a tévében … Akár tetszik, akár nem, szinte mindegyikünk ki van téve a reklámok hatásának.
FOGYASZTÓ
Ha nem tetszik, szólj! – A reklámszakma túlkapásai ellen
Sokan vagyunk, akiknek sok a napi reklámmennyiség, akik unják a butaságot, akik felháborodnak egy-egy „üzeneten” vagy a gyerekeket célzó „hadjáraton”.
FOGYASZTÓ
A nagyvárosi kikiáltó
Egymillió új könyv minden hónapban, újonnan fejlesztett termékek ezrei minden héten, régi problémák új megoldásai, a lelki megnyugvás új módszerei, és hírek, hírek, hírek.
FOGYASZTÓ
Válassz!
Minden híresztelés ellenére TE, a vásárló vagy a piac középpontja: minden miattad és érted van, minden a Te választásodról, fogyasztói döntésedről szól!