Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Hogyan védekezzünk a címzett szemétposták ellen?
A tudatos vásárlók sajátosan működnek. Vásárlói döntéseiket saját értékrendjük szerint hozzák, beszerzéseiket a valós szükségleteikhez és anyagi lehetőségeikhez igazítják. Könnyedén kihagyják a kihagyhatatlan akciókat, a szemétpostát pedig a fogyasztói társadalom idétlenségének, felesleges zaklatásnak tartják.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szellem a palackon: otthonunk márkátlanítása
Márkaszegény környezet, reklámhiányos otthon – hogyan és miért érdemes száműzni lakásunkból a logókat, szlogeneket, valamint rejtett hatásukat?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A hely emlékezete és a reklám
A foghíjtelkek és az őket körülvevő, gyakran népes utcákra vagy terekre néző tűzfalak jellegzetes látványát képezik a háború utáni városnak. Azoknak az időknek a nyomait viselik magukon, amelyeket a nyugati társadalmak már nagyrészt elfeledtek, legalábbis már eltűntek azok a pontok, amelyeken keresztül közvetlenül kapcsolódni tudtak hozzájuk.
FOGYASZTÓ
Megújult a Reklámetikai Kódex
A reklámnak jogszerűnek, tisztességesnek és igaznak kell lennie. A megújult Reklámetikai Kódex ezt a célt hivatott szolgálni, azonban betartása és betartatása nehézségekbe ütközik.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Terítéken a szemétposta
A postaládánkat, lépcsőházainkat elöntő szórólaptenger ügye végre napirendre került a héten. Egyelőre csak szavazhatunk a kérdésről, de lássuk mit tehetünk a gyakorlatban, amíg elkészül a jogi szabályozás.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kemény vízzel való ijesztgetés alapos gyanúja
A Fővárosi Vízművek feljelentést tervez a Gazdasági Versenyhivatalnál a Calgon ellen.
FOGYASZTÓ
TV az életünkben
Éppen most, április 25-től május 1-ig ezernyi aktivista járja az utcákat egy kulcstartóra akasztható távirányítóval, ami gyakorlatilag bármilyen tévét képes kikapcsolni, tilosban kapcsolva …
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A világot behálózó hamburgerarculat
Gyorséttermektől hemzseg az egész világ. Ugyanaz az íz, ugyanaz a forma mindenütt, az ízlés egyfajta globalizálása. Ezek a világhálózatok megjelenésükkel a városképre is rányomják bélyegüket
FOGYASZTÓ
“Nem” etikátlan BMW hirdetés
A Magyar Reklámetikai bizottság állásfoglalása BMW X3 óriásplakát reklámjával kapcsolatosan.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A hely felszámolása és a reklám
A konkrét városi tér helyett egyre inkább a fogyasztói lét által kijelölt térben közlekedünk.