Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
“Plakátfelülütés”; a fater kihízott nadrágjában
Túl sok felület van ostobán telehirdetve. A mennyiséggel és a minőséggel van gondunk. – Interjúalanyunk, egy igazi „plakátfelülütő”…
FOGYASZTÓ
Elsétálni a hirdetés mellett- A fogyasztók hatalma
Egy demokratikus piacgazdaságban a fogyasztónak hatalmában áll eldönteni, mit vesz meg, és mit nem. Kell-e neki egy hűtött üdítő egy forró nyári napon? Vajon dönthet-e úgy, hogy ez az üdítő ne kóla legyen?
FOGYASZTÓ
Megjelent a Tudatos Vásárló magazin második-harmadik száma!
Ingyenes nyomtatott magazinunk megrendelhető a szerk@tve.hu címen.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Képek és kritika: cenzúra vagy reflexió?
A reklámellenes hangulat fokozódik. A Reklámblokk szerzője arról elmélkedik, hogy vajon megoldást jelenthet-e a reklámszatyrok cenzúrázása, a városvédők radikalizmusa, vagy a reklámirtók rendíthetetlen aktivizmusa. Az is lehet, hogy a reklámellenes aktivizmus új művészeti irányzatok bölcsője.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklám a városban: képek és kritika
A párizsi vagy római utcák egészen biztosan nagyobb reklámértékkel bírnak Budapest belvárosának „reklámfelületeinél”, mégis kevesebb reklámmal találkozhatunk ezekben a városokban. A városképet meghatározó reklámok mennyiségét és minőségét éppúgy meghatározza a város térbeli szerkezete, mint a következetes várospolitika.
FOGYASZTÓ
Totális medialitás és ökocídium – Sükösd Miklós tanulmányáról
Sükösd Miklós “Totális medialitás és ökocídium. Mediatizáció és fogyasztói társadalom: ökológiai médiakritika” című kiváló tanulmánya izgalmas, nem egyszer éles hangvételű vitát gerjesztett.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tilos az utánfutóreklám
Budapest nem engedélyezi az utánfutókra helyezett reklámhordozókat. A főjegyző utasítására az utánfutókra helyezett reklámhordozókra bontás, elszállítás vár.
FOGYASZTÓ
Amerikai pszichológusok elítélik a gyerekreklámot
Az Amerikai Pszichológiai Egyesület szerint a gyerekekre irányuló tévéhirdetések „természetüknél fogva kizsákmányolóak”.
FOGYASZTÓ
Ciki a cigi
Egy új szabályozás értelmében a cigarettadobozokról dizájnjából ki kell iktatni a megtévesztő elnevezéseket, és részletesebb információkat kell közzétenni a termékek egészségre gyakorolt hatásáról.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Találj ki reklámot a visszaváltható üvegnek!
A Hulladék Munkaszövetség “Válaszd a visszaválthatót!” kampánya részeként rajzpályázatot hirdet tinédzserek számára a visszaváltható üvegek környezetvédelmi előnyeiről.