fbpx

Tarts velünk, legyél tagja a Tudatos Vásárlók közösségének!

Csatlakozz hozzánk!

Amerikai pszichológusok elítélik a gyerekreklámot

| The Ecologist

Ez a cikk már 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

Az Amerikai Pszichológiai Egyesület szerint a gyerekekre irányuló tévéhirdetések „természetüknél fogva kizsákmányolóak”.

Az Amerikai Pszichológiai Egyesület
(American Psychological Association, APA) szerint a gyerekekre irányuló
tévéhirdetések „természetüknél fogva kizsákmányolóak”. Az egyesület
kijelentette, hogy a gyerekek kritikai gondolkodásának hiánya miatt sokkal
szigorúbb reklámszabályozásra van szükség a gyerekek által nézett tévéprogramok
esetében. A KidShop, gyerekreklámozással foglalkozó cég elnöke szerint az APA
állásfoglalása „veszélyes precedenst” teremtett.

Megjelent a The Ecologist 2004. áprilisi
számában.
Lefordítva és közzétéve a kiadó
engedélyével.

Ajánlom másnak

Kapcsolódó cikkeink

További cikkek

Legnépszerűbb cikkeink

További cikkek

Legfrissebb videók

Szappan- és vegán szendvicskrém készítéssel zártuk az ÖkoKört

Szappan- és vegán szendvicskrém készítéssel zártuk az ÖkoKört

2022 tavaszán a tavaszi Tiszta otthon és ÖkoKör Kamra csoportok lezárultát és a közösen elért eredményeket egy zártkörű workshoppal ünnepeltük meg. Harmincan gyűltünk össze, hogy a fenntarthatóság jegyében vegán szendvicskrémeket készítsünk a Közöshely dolgozóinak vezényletével, valamint Vászonzsákoslány, azaz Antal Évi a melt&pour szappankészítés rejtelmeibe avatott be minket. Mi az az ÖkoKör? Itt megmutatjuk!

Még több videó
Ugrás a tudatosvasarlo.hu nyitó oldalára

    Kövesd munkánkat, iratkozz fel híreinkre!
    Bónusz: tippek, tesztek, programok