Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Az elmélettel nincs baj
A Hulladék Munkaszövetség nyilvánosságra hozta a fiatalok környezeti érzékenységéről és fogyasztói szokásairól készített felmérésének eredményét.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Szívóerő
Megszeppenten állok az óriásplakát előtt. A képen bájos kisded hajol anyja keblei felé, míg körben egy ismert, háztartási gépeket gyártó cég vásárlásra buzdító felhívása olvasható.
FOGYASZTÓ
Anyu, apu és a reklámozók harca a gyerekekért
Újszülötteinket ringatva nem túl megnyugtató a tudat: iparágak készülnek arra, hogy elindítsák őket „fogyasztói útjukon”. Azt sem megnyugtató tudni, hogy profi marketing tanácsadók pszichológusokkal karöltve segítik a gyerekek zsebpénzére pályázó vállalatokat.
FOGYASZTÓ
Marketing óriások, kisgyerekek és a nagy villogó doboz
Szomorú tény, de igaz, hogy az amerikai gyerekek után a magyarok rögtön a második helyet foglalják el a tévézési ranglistán, napi kb. 4 óra átlaggal.
FOGYASZTÓ
Újabb terep a gyerekek meghódítására: az internet
A világ fogyasztóvédelmi szervezetei egyhangúlag foglalnak állást a gyerekeknek szóló reklámok ellen. Ám a világszintű tiltakozások ellenére a vállalati szektor újabb eszközt talált a gyerekek befolyásolására: az internetet.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Ki dugta el a kenyeret?
Miért található a tej és a kenyér az üzletek legeldugottabb pontjain? Miért helyeznek el kis értékű árukat a pénztárok körül? Miért a bejárat körül találhatók az akciós áruk csoportjai?