fbpx

| Tudatos Vásárló

Ez a cikk már legalább 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

Dupla élvezet? Nyílt levél a Burger Kingnek

A Burger King új reklámjának kapcsán tesszük közzé olvasónk nyílt
levelét. A reklám szlogenje úgy hangzik: “Élj úgy mint egy férfi, egyél
úgy mint egy férfi!” Nem, mi sem gondoljuk úgy, hogy egy férfinak
alapvető emberi joga lenne, hogy megcsalja a társát, egyszerűen azért,
mert férfi.

 

Tisztelt Burger King!

 

A mostani “Dupla Élvezet” reklámjukat visszataszítónak,
nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.

Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben
Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a
feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető
joga a férfiaknak.

Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre,
akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert
valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a
másikat.

Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e
olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a
szülei elváltak, és/vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik
sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak
elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek
tudja be.

A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy
partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is,
jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan
társadalmi, szociológiai szempontból.

Kérem a reklám azonnali eltávolítását.

 

***

 

Olvasónk levelét a Burger King weboldalán
keresztül eljuttatta a cégnek is. Ezt Te is megteheted! Ha egyetértesz a levél
tartalmával, írj Te is a Burger Kingnek a http://www.burgerking.hu/ kapcsolat.php weboldalon, a fusion@fusionrt.hu, vagy még inkább a marketing@fusionrt.hu email címen (ez
utóbbi egyenesen a marketing osztályra érkezik).

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás