Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #kisbolt, #piac, #Reklám, #Szupermarket címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Írtunk az Aldinak, Lidlnek, Sparnak, hogy nyissanak pálmaolajmentes polcokat
Frissítés: az Aldié és a Sparé után megérkezett a Lidl válasza is. Nyílt levelet írt a TVE a Szókimondóka készségfejlesztő programmal, a Humusz Szövetséggel, a Jane Goodall Intézettel és a Felelős Gasztrohőssel első körben az Aldinak, Sparnak, Lidlnek, felszólítva őket arra, hogy árulják külön polcokon a pálmaolajmentes termékeiket, így állva ki az esőerdők irtása ellen. Azt akarjuk elérni, hogy a magyarországi áruházláncok üzleteiben ne kelljen a vásárlóknak órákat tölteni minden egyes árucikk összetevőinek böngészésével, hogy van-e benne pálmaolaj, vagy sem.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Ne mondd, hogy rosszabb a vászonszatyor!
Nemrégiben jelent meg a magyar médiában egy cikk Mégsem olyan jó a környezetnek a vászonszatyor címmel. Sokan megdöbbentek, a szkeptikusok pedig bizonyítva érezhették igazukat, a dán tanulmányra hivatkozó írás ugyanis nagyjából azt állítja: nehéz olyan mennyiségben használnunk a nejlonzacskókat, hogy azzal többet ártsunk a környezetünknek, mint egy vászonszatyorral, pláne, ha biopamutból készült. Az információ minket is gyomorba vágott, ezért utánajártunk, valóban így van-e.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
KONYHA ÉS KERT, KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
YouTyúk: bérelj tyúkot a fővárosból! – interjú az alapítóval, Balogh Ákossal
Emlékszel még, milyen volt a nagyi tyúkudvarából a tojás? Na, a YouTyúk pont olyat szállít kéthetente, ha tőlük rendelsz. Az ötlet pofon egyszerű, a vevők imádják: gyógyszer és szintetikusanyag-mentes tojások szabadtartású tyúkoktól, a fővárosiak serpenyőjébe. Az alapító-tulajdonost, Balogh Ákost kérdeztük a motivációról az indulásról és a tervekről.
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új csomagolásmentes bolt nyílt Budán – megnéztük a Ligeti Boltot a Karinthy úton
- #csomagolásmentes
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hulladék
- #hulladékmentes
- #kisbolt
- #piac
- #Szupermarket
Közel egy év leforgása alatt a harmadik csomagolásmentes bolt nyílt meg Budapesten. A hulladékmegelőzés mint téma egyre népszerűbb a közösségi oldalakon, de a hétköznapi szokások átalakulásában és a lehetőség bővülésében is megnyilvánul. A Ligeti bolt Karinthy Frigyes úti megnyitóján jártunk, vásároltunk, majd gyorsan kiszámoltuk, drága-e az itteni kínálat a szupermarketekhez képest.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Milyen halat vegyél karácsonyra?
A hal-témát az elmúlt időszakban alaposan körbejártuk. Most, hogy az év legnagyobb halevő ünnepe közeledik, amikor az éves haladagunk felét faljuk fel, összegyűjtöttük Nektek, amit csak lehet. Mit kell tudnunk a pontyról, a hekkről, a tonhalról, mi az, amit egyáltalán ne együnk? Milyen jó példák léteznek haltenyésztésre és kereskedelemre itthon és a nagyvilágban, mit derítettünk ki tesztünkben az itthon kapható friss és fagyasztott halakról és halbisztrókról?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Év végi jó hír: hasít a méltányos kereskedelem Magyarországon
Sosem látott növekedést produkált 2017-ben a méltányos kereskedelmi, azaz fairtrade termékek forgalma hazánkban. A növekedés közel nyolcszoros az előző évhez képest. A Fairtrade védjegy a világ legszélesebb körben ismert etikus minősítő védjegye, termékeivel ma már drogériákban, élelmiszerkereskedelmi láncokban, de még vasúti büfékocsiban is találkozhatunk. Karácsonyra is választhatjátok a méltányos kereskedelmet.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.