Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #kisbolt, #piac, #Reklám, #Szupermarket címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Így készülj a Black Friday-re – segítünk háztartásigépet választani
- #Energia
- #Felelőtlen marketing
- #Háziállat
- #Otthon és Iroda
- #Shopping consciously
- #Takarítás, tisztítás
- #Ünnepek
A Fekete Péntek, azaz a Black Friday, a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete idén az egész világon – így Magyarországon is – november 23-án lesz. A kereskedők, itthon elsősorban a webáruházak hatalmas akciókkal várják vásárlókat. Ha mosógépet, mosogatógépet, hűtőt, mikrót vagy porszívót vennél, olvasd el alapvető tippeinket, mielőtt belecsapsz a pénzköltésbe!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A franciák büntetnek, az olaszok pakolnak, hogy ne legyen élelmiszerhulladék
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #kisbolt
- #piac
- #Szupermarket
- #Zöldség-gyümölcs
Franciaországban és Olaszországban elsőként hoztak törvényt az élelmiszerhulladék megállítására. Előbbiek büntetik a pazarlást, utóbbiak ösztönzik a mentést és igyekeznek megváltozni – két döcögve működő, de mindenképpen előremutató példa Európából.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Csatlakozz te is egy közösségi gazdasághoz!
Lassan beköszönt a tavasz és indul az új szezon a közösségi gazdaságokban is. Ha szeretnél friss, egészséges és helyi zöldségeket fogyasztani, itt a lehetőség, hogy csatlakozz egy zöldségközösséghez.
FOGYASZTÓ
Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!
Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Barát vagy ellenség a zöld béka?
Miközben rohamosan terjed, a Rainforest Alliance fenntarthatósági minősítést az utóbb időben rengeteg kritika érte. Vajon tudatos vásárlóként megnyugodhatunk, ha ilyen terméket választunk?
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.