Találat a #Bírság és megtévesztés, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Túl kicsi a hamburger, beperelték a Burger Kinget
Legalább 5 millió dolláros kártérítést követelnek fogyasztók a cégtől, mert a hamburger nem úgy néz ki, mint a reklámban.
DIVAT, FOGYASZTÓ
CCC, Answear, About You: online ruhaboltok ellen indított vizsgálatot a versenyhivatal
A versenyhivatal szerint vélhetően a cégek a vásárlók számára megtévesztő módokon tüntetik fel az akciós áraikat.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Beperelték a KLM-et zöldre festés miatt
Beperelték a KLM holland légitársaságot környezetvédők a cég egyik reklámkampánya miatt.
FOGYASZTÓ
Megtévesztően vírusölőként árult Dettol fertőtlenítők miatt bírságolt a GVH
A GVH 147 milliós bírságot szabott ki a Dettol termékcsalád forgalmazójára, amiért megalapozatlan állításokkal reklámozta fertőtlenítőszereit.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Forgalomból kivont fogfehérítőt hirdetnek, versenyhivatali vizsgálatot kaptak
Eljárást indított a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tesztelt kézfertőtlenítők közel harmada nem hat tökéletesen
- #Bírság és megtévesztés
- #COVID-19
- #Green and Safe LIFE-styles
- #kézfertőtlenítő
- #Vegyi anyagok
- #Zöld Otthon fürdő
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) Élelmiszer és Vegyipari Laboratóriuma összesen 69 féle kézfertőtlenítőt, antibakteriális szappant, folyékony szappant és tusfürdőt, felületfertőtlenítőt ellenőrzött. A vizsgálat e szerek közül 14 esetében nem igazolta teljes körűen a címkén vállalt tisztító, fertőtlenítő hatást.
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
FOGYASZTÓ
Kijött a Budapesti Békéltető Testület pozitív és negatív céges listája
A Budapesti Békéltető Testület idén is közzétette azoknak a vállalkozásoknak a nevét, akik együttműködtek vele és azokét is, amelyek nem. Az információ fogyasztóként segít eldöntenünk, hol érdemes vásárolni, szolgáltatást igénybe venni.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?