Találat a #Bírság és megtévesztés, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
FOGYASZTÓ
Egymilliárdos gigabírságot kapott az Auchan, mert jogtalanul sarcolta a beszállítóit
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy utólagos árkedvezmény-támogatást szedett a cég a beszállítóitól, hogy azok termékei bekerülhessenek vagy bennmaradhassanak az Auchan árukészletében. A beszállítók nem élelmiszereket szállítottak be, és nem kicsi, sérülékeny cégek voltak.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
FOGYASZTÓ
Fontos tudnivalók Buda-Cash és DRB ügyfeleknek
A felügyeletért felelős Magyar Nemzeti Bank összeállította a legfontosabb tudnivalókat a brókerház felfüggesztésében érintett fogyasztóknak.
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
FOGYASZTÓ
Óvatosan a kuponos oldalakkal!
19-ből 18 kuponos oldal nem a jogszabályoknak megfelelően működik – ez derül ki a Fogyasztóvédelmi Hatóság 2014-es vizsgálatából. Azt sajnos még nem tudhatjuk meg, hogy melyek ezek.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Pénzpocséklás haladóknak: a vízszűrők
Triplán fizetnek, akik az adóforintjaikból kitermelt és megtisztított, olcsó városi csapvízhez vaskos tízezrekért vesznek „vízszűrő” berendezéseket.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Több éve lejárt, penészes sajtokat öntöttek új formába
Többek között Auchan, Coop és Reál saját márkás termék, Mackó, Falujava, Camping sajtok és sajtnak kinéző készítmények akadtak fenn a NÉBIH ellenőrzésén. Eddig 93 fajta termék. Ha van otthon, ne edd meg a cikkben szereplő termékeket.