Találat a #Bírság és megtévesztés, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyerekek és a junk food-reklámok
Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni – világszerte óriási üzlet. Mára már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben.
FOGYASZTÓ
56 milliós bírság az Auchannak jogsértő reklámért
A Gazdasági Versenyhivatal 56 millió forintra bírságolta az Auchan Magyarország Kft.-t , mivel több, összehasonlításokat tartalmazó reklámja megtévesztő volt. és nem tárgyilagosan tüntette fel az árkülönbséget.
FOGYASZTÓ
250 millió forint bírságot kapott a Telenor
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság májusban 250 millió forint pénzbírságot szabott ki a Telenor Magyarország Zrt.-re, mivel a szolgáltató jogsértő módon, egyoldalúan módosította az egyéni előfizetői szerződéseket.
FOGYASZTÓ
Se üvöltő pinket, se halálfejeset
Tényleg magától értetődő és megváltoztathatatlan, hogy a gyermekjátékok és ruhák piaca, valójában maga a gyermekek világa pinkre és kékre, hercegnősre és halálfejesre, Jégvarázsosra és Pókemberesre szakadt? Kit zavar a fiús és lányos játékok harca? És mért rendkívül káros, hogy a Star Wars-os figurák közül szép lassan kihagyták Leia hercegnőt?
FOGYASZTÓ
Újabb termékbemutató cég kapott bírságot
A főleg időseket és betegeket célzó termékbemutatók legnépszerűbb slágerei a gyógyító hatásúnak beállított termékek. Sajnos a legtöbb szemfényvesztés. Most épp a Jugis 2007 Kft-t bírságolta meg a GVH tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatért.
FOGYASZTÓ
Így védd meg a gyerekedet az internetes reklámtól!
Miért veszélyesebbek az internetes, mint a televíziós reklámok a gyerekeinkre? Megdöbbentő adatok arról, amikor a gyerek már jobban ért a nethez mint a szülő, és milyen ára van annak, ha túl kényelmesek vagyunk.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kivonják a forgalomból a növényvédőszerrel szennyezett paprikát
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal is kimutatta a növényvédőszer jelenlétét a Greenpeace vizsgálatában kifogásolt paprika mintában. A hatóság elrendelte az érintett paprika tételek forgalomból történő kivonását,és megindította a hatósági eljárást.