
| Tudatos Vásárló
Így vesznek rá, hogy megvegyél egy egészségesnek vélt gyerekterméket 2.
A gabonapehely csomagolása óriási felület, rengeteg lehetőség rejlik abban, hogy igazán vonzó terméket fabrikáljanak belőle. Képes anyagunkban számos trükköt bemutatunk, amivel befolyásolják a gyerekedet, hogy rávegyen téged a vásárlásra.
A gyerekek szerepe a vásárlási döntésekben nagyon megnőtt. Számos kutatás bizonyítja, hogy jelentős befolyásuk van arra, mi is kerül a család bevásárlókosarába. Ezt a gyártók sem hagyják figyelmen kívül. Közvetlenül megszólítják a kicsiket nem csak a televíziós reklámokon, de a termékek csomagolásán keresztül is.
Gyerekeket célzó marketingtrükkök
A csomagolás a higiénián és a kötelező információk feltüntetésén túl remek lehetőség a figyelemfelkeltésre, főleg ha olyan nagy felületről van szó, mint egy müzlisdoboz. A szülőkhöz és a gyerekekhez is többféleképpen szólnak, ebben a cikkünkben a gyerekeknek szóló trükkös szövegeket, képeket mutatjuk be.
Arról, hogy mivel befolyásolnak minket, azaz a felnőtteket célzó marketingtrükkökről itt olvashatsz.
A vonzó, aranyos karakterek segítik azt, hogy a gyerekek ugyanarra vágyjanak, mint hősük.
A termék neve könnyen megjegyezhető, hogy a kicsik se feledjék el.
Gyűjthető ajándékok hozzácsomagolásával szintén erősödik a vágy a termékért, a dobozon található konkrét, márkaelemeket tartalmazó játéktól pedig még inkább bevésődik a termék emlékezetükbe.
Gyereknyelvezetet használnak, a figura kalandokra hívja a gyerekeket, könnyen megy az azonosulás.
Gyakran található a csomagoláson internetes oldal is, amelyre valamilyen eszköz képével hívják fel a figyelmet, pl. tablet vagy telefon, ami szintén vonzó a gyerekek számára. Az oldalon aztán újabb, akár burkolt reklámüzenetek várják őket.
A csomagoláson rendszerint többször is felhívják a figyelmet a finom ízre, ami nem ritkán a csokis.
Közzétéve és lefordítva a Fédération Romande des Consommateurs engedélyével.