fbpx

Tarts velünk, legyél tagja a Tudatos Vásárlók közösségének!

Csatlakozz hozzánk!

Így vesznek rá, hogy megvegyél egy egészségesnek vélt gyerekterméket 2.

| Tudatos Vásárló

A gabonapehely csomagolása óriási felület, rengeteg lehetőség rejlik abban, hogy igazán vonzó terméket fabrikáljanak belőle. Képes anyagunkban számos trükköt bemutatunk, amivel befolyásolják a gyerekedet, hogy rávegyen téged a vásárlásra.

A gyerekek szerepe a vásárlási döntésekben nagyon megnőtt. Számos kutatás bizonyítja, hogy jelentős befolyásuk van arra, mi is kerül a család bevásárlókosarába. Ezt a gyártók sem hagyják figyelmen kívül. Közvetlenül megszólítják a kicsiket nem csak a televíziós reklámokon, de a termékek csomagolásán keresztül is.

powered by Typeform

Gyerekeket célzó marketingtrükkök

A csomagolás a higiénián és a kötelező információk feltüntetésén túl remek lehetőség a figyelemfelkeltésre, főleg ha olyan nagy felületről van szó, mint egy müzlisdoboz. A szülőkhöz és a gyerekekhez is többféleképpen szólnak, ebben a cikkünkben a gyerekeknek szóló trükkös szövegeket, képeket mutatjuk be.

Arról, hogy mivel befolyásolnak minket, azaz a felnőtteket célzó marketingtrükkökről itt olvashatsz.

Élénk, erőteljes színek használatával könnyű felkelteni a kicsik figyelmét.

 

A vonzó, aranyos karakterek segítik azt, hogy a gyerekek ugyanarra vágyjanak, mint hősük.

A termék neve könnyen megjegyezhető, hogy a kicsik se feledjék el.

Gyűjthető ajándékok hozzácsomagolásával szintén erősödik a vágy a termékért, a dobozon található konkrét, márkaelemeket tartalmazó játéktól pedig még inkább bevésődik a termék emlékezetükbe.

Gyereknyelvezetet használnak, a figura kalandokra hívja a gyerekeket, könnyen megy az azonosulás.

Gyakran található a csomagoláson internetes oldal is, amelyre valamilyen eszköz képével hívják fel a figyelmet, pl. tablet vagy telefon, ami szintén vonzó a gyerekek számára. Az oldalon aztán újabb, akár burkolt reklámüzenetek várják őket.

A csomagoláson rendszerint többször is felhívják a figyelmet a finom ízre, ami nem ritkán a csokis.

Közzétéve és lefordítva a Fédération Romande des Consommateurs engedélyével. 

Nemzeti Fejlesztési Minisztérium – a fogyasztók érdekében. A cikk a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium FV-I-15. 15-2015-00014 jelű pályázat keretében valósult meg.  A videó a Földművelésügyi Minisztérium Zöld Forrás PTKF/1230/2015 jelű pályázat keretében készült.

Ajánlom másnak

Kapcsolódó cikkeink

További cikkek

Legnépszerűbb cikkeink

További cikkek

Legfrissebb videók

Szappan- és vegán szendvicskrém készítéssel zártuk az ÖkoKört

Szappan- és vegán szendvicskrém készítéssel zártuk az ÖkoKört

2022 tavaszán a tavaszi Tiszta otthon és ÖkoKör Kamra csoportok lezárultát és a közösen elért eredményeket egy zártkörű workshoppal ünnepeltük meg. Harmincan gyűltünk össze, hogy a fenntarthatóság jegyében vegán szendvicskrémeket készítsünk a Közöshely dolgozóinak vezényletével, valamint Vászonzsákoslány, azaz Antal Évi a melt&pour szappankészítés rejtelmeibe avatott be minket. Mi az az ÖkoKör? Itt megmutatjuk!

Még több videó
Ugrás a tudatosvasarlo.hu nyitó oldalára

    Kövesd munkánkat, iratkozz fel híreinkre!
    Bónusz: tippek, tesztek, programok