Találat a #Közlekedés, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Itt az összecsukható elektromos bicaj
Egy kaliforniai cég praktikus megoldást kínál az ingázóknak az út eleji és az út végi néhány kilométer megtételéhez. Itt az URB-E, az összecsukható elektromos bicikli.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tele kocsi, fele költség: Oszkár telekocsi
Egyedül utazni drága, unalmas és környezetszennyező. Így gondolta ezt a Budapest és Szombathely között rendszeresen ingázó Prácser Attila és Gyűrűs Máté is, akik még egyetemista éveikben, 2007-ben hozták létre az Oszkárt, az ingyenes telekocsi portált, hogy az egy irányban utazók könnyen egymásra találhassanak. Megnéztük, mennyire használható a felület, és milyen a telekocsizás.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Mit kell tudni az autómegosztásról?
A carsharing mozgalomnak világszerte már 12 millió tagja van. Tavaly ősszel a fővárosban is elindult az első hazai autómegosztó rendszer, ami egyelőre inkább csak egy rugalmasabb autókölcsönzőt idéz.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Rákot okozhat a légszennyezés
Már tudjuk, hogy a légszennyezésnek eddig több halálos áldozata van, mint az AIDS-nek és a maláriának együttvéve, de ez a probléma sajnos még mindig nem kap kellő figyelmet.
FOGYASZTÓ
Megtévesztő Ryanair reklámok
Megtévesztő reklámért 10 millió forintos bírságot kapott a Ryanair légitársaság a Gazdasági Versenyhivataltól.
FOGYASZTÓ
Idén ősszel is „Bringázz a munkába”
Milyen a reggeli napsütésben, fittyet hányva a dugóra végigtekerni a városon? Milyen érzés felpörögve, boldogan belépni az irodába reggelente? Bringázz a munkába, és megtudod!