Találat a #Közlekedés, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
FOGYASZTÓ
Hogy ne a ház előtt rohadjon: autó-, robogó-, bringamegosztó rendszerek tesztje
Autó-, robogó-, és bringamegosztókat teszteltünk a Tudatos Vásárlók Egyesületénél. Vizsgáltuk, hogy mennyire felhasználóbarát és könnyű a Green Go, MOL Limo, Blinkee City, a MOL Bubi és a Donkey Republic használata. Környezetvédelmi szempontból mindegyik jobb megoldás (az év nagy részében a ház előtt parkoló) saját kocsinál. Olvasd el, mit találtunk!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kis bringabirodalom: Go Mobility
Nem tudod, mi az a velocipéd? Már régóta szeretnéd kipróbálni a tandembicajozást? Érdekelnek az elektromos járművek? A Go Mobility kölcsönzőjében mindegyiket kipróbálhatod, boltjukban pedig a Tudatos Vásárló Kedvezménykártyát is használhatod.
FOGYASZTÓ
Tekerj, sétálj, told ki a Túllövés Napját!
Ha a világon az összes autóhasználatot 50%-kal csökkentenénk, és helyette a kerékpárt, a tömegközlekedést vagy a gyaloglást választanánk, az 10 nappal tolná későbbre a Túllövés Napját. Mutatjuk hogyan.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Jól megy Budapesten a zöldautó-megosztás, a GreenGo
Lassan féléves Budapest egyik legmenőbb környezetbarát közlekedési formája, a GreenGo. Ha nincs saját kocsid, regisztrálj és pattanj villanyautóba!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Ahol gyerekkel is öröm a vonatozás
Tágas játszótér, színes falak és puffok, meserajzokkal díszített falak, óriásböngésző az asztalon – nem, ez nem egy játszóház, hanem vonat. Aki utazott már több órát kisgyerekkel vonaton, tudja mekkora kihívás. Szlovákiában és Németországban már létezik családbarát vonat. Kipróbáltuk.