Találat a #Közlekedés, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Elektrohullámokkal a jó reklámokért
A manapság nagyon menő neuromarketing kedvenc vizsgálati eszköze az EEG (elektroenkefalográfia), amely az agy elektromágneses hullámait vizsgálja. Hogyan használják fel az EEG-t? Íme, néhány példa.
FOGYASZTÓ
A Mecsek és a Tisza-tó is kiemelt turisztikai célpont
Tavaly az európaiak 51%-a tervezte nyaralását a saját országában. A tendencia feltehetőleg 2012-ben folytatódni fog. Ennek érdekében az Európai Bizottság egy-egy kevésbé ismert célterület népszerűsítésével arra bátorít mindenkit, hogy fedezze fel a közelében található rejtett értékeket.
FOGYASZTÓ
Túra a Vendvidéken
Ha az ország nyugati csücskének lankás dombjait, különleges falvait és a vargányalevest együtt említjük, megérkeztünk az Őrségbe. De van az Őrség árnyékában egy pici, nagyon sajátságos táj is: a Vendvidék. Ugyanolyan, mégis nagyon más.
FOGYASZTÓ
Elgurult pénz? Az autóhitelek rejtelmei
Míg egy TV-re felvett áruhitel inkább pénzkidobás, mint ésszerű pénzügyi döntés, egy autóvásárlásnál már nem ilyen egyértelmű a helyzet. Pénzügyi szakértőnk segít eligazodni, hogy mikor, milyen autóra és mennyi hitelt érdemes felvenni. Ettől függetlenül még mindig inkább a bringavásárlásra- és használatra bíztatunk mindenkit.
FOGYASZTÓ
A végső fegyver: az anti-reklám reklám
Madártávlatból nézve a reklám és a fogyasztó együtt „nevelkednek”. A fogyasztó folyamatosan reagál a reklámra, a reklám és a marketing igyekszik ráhangolódni a fogyasztóra, még annak a reklámot elutasító hozzáállására is. Így vált a rendszerkritikát megtestesítő street-art is a reklámcégek eszközévé.
FOGYASZTÓ
Tanácsok téli utazóknak
Síelni mész vagy napsütötte tengerpartra? Nem szeretnéd, hogy átverjenek az utazási irodánál, a szálláshelyen vagy a biztosítónál? Zavar, hogy nagy a környezetterhelése a kiruccanásodnak? Íme néhány tanács, amivel elkerülheted vagy legalábbis csökkentheted a fenti problémákat.
FOGYASZTÓ
Kerekezz, keretezz!
Az Artbike projekt képzőművészeti pályázatot indít Kerekezz, keretezz! címmel. A pályázat témája a kerékpáros szubkultúra és biciklis életforma bemutatása.
FOGYASZTÓ
Túl hangosak a reklámok
Habár a médiatörvény szerint, a reklámok hangereje nem lehet nagyobb a környező műsorszámok hangerejénél, a hatóságok öt televíziós csatornánál rendszeresen mértek kritikus hangerőugrást.
FOGYASZTÓ
Kalandozás a Körös-Maros vidékén
Gyalog, csónakon vagy kerékpárral; tavasszal, nyáron vagy ősszel – a Tiszántúlnak ez a része felejthetetlen élményeket kínál a ritka természeti értékekre, csendre és magától értetődő vendégszeretetre vágyó felfedező hajlamú turistának.
FOGYASZTÓ
A hízelgés mindig bejön
Akik eddig hittek annak a régi axiómának, hogy a marketingben olcsó hízelgéssel nem lehet bevágódni, nos, azoknak lehet, hogy újra kell gondolniuk a kérdést. A legújabb kutatások szerint a hízelgés még akkor is tartós és pozitív nyomot hagy bennünk, ha felismerjük, hogy nem őszinte.