Találat a #Közlekedés, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Nyolc érv az autómentes élet mellett
Számos tanulmány szerint az amerikaiak egyre kevesebbet vezetnek. A fiatalok körében már nem presztizskérédés az első autó megvásárlása. Ennek sokkal több előnye van, mint elsőre gondolnánk.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Segíts tesztelni az autómegosztó szolgáltatásokat!
Tudod mi az a car-sharing? Vittél már utasokat, vagy te magad voltál utas autómegosztó rendszerben? Vagy egyik sem, de szívesen részt vennél egy tesztben? Jelentkezz, és segítsd a munkánkat!
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ilyen egy menő kartonkerékpár
A Magyar Design Évkönyv 2013-ból ezúttal egy mindössze 2,5 kg súlyú, összeszerelhető gyerekbiciklit mutatunk be.
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.