Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Vízpróba
Vajon kiállja-e a palackozott ásványvíz a tudatos vásárló próbáját?
FOGYASZTÓ
Szponzorfüggőség? Dohánypénz a felsőoktatásban
A dohánymarketing egyre szorultabb helyzetben van. Ahogy egyre
világosabbak a dohányzás egészségügyi és társadalmi következményei,
illetve ezek valódi költségei, lassan nem marad tér a dohányreklámok
számára. A dohánygyárak persze nem adják fel.
FOGYASZTÓ
Jelentés a webkettes forradalom frontvonaláról
Megteltek reklámmal a fejek, kezdenek szűrni az agyak. Először egyesével, külön-külön, majd a web2.0-ás alkalmazások táptalaján együtt formálódnak a reklámozóknak adott válaszok. No persze, ők sem tétlenkednek!
FOGYASZTÓ
Reklámtudatosság 2007
Feleslegesek a reklámok? Szükségtelen dolgok megvásárlására bírnak rá bennünket? Szórakoztatóak? Túlzók és megbízhatatlanok? A GFK Hungária Piackutató Intézet februárban közvélemény-kutatást készített a reklámokról.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Dupla élvezet? Nyílt levél a Burger Kingnek
A Burger King új reklámjának kapcsán tesszük közzé olvasónk nyílt
levelét. A reklám szlogenje úgy hangzik: “Élj úgy mint egy férfi, egyél
úgy mint egy férfi!” Nem, mi sem gondoljuk úgy, hogy egy férfinak
alapvető emberi joga lenne, hogy megcsalja a társát, egyszerűen azért,
mert férfi.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Adios 20 Minutos!?
A londoni hatóságok a napi 3-4 tonna papírt felemésztő ingyenes újságok
betiltását fontolgatják. Ha néhány héten belül nem garantálják az
újrahasznosítást a kiadók, a döntéshozók véget vetnek az ingyenlapok
virágzásának.
FOGYASZTÓ
Nem játék ez, gyermek – de nem is ennivaló!
Ha ugyanannyiba kerül az édesség, ami mellé egy játékot is csomagoltak,
mint a másik játék nélkül, az első kerül a kosárba. Mit mondhat erre a
szülő a kisiskolásnak?
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Orrodnál fogva?
A Tudatos Vásárlók Egyesülete osztja az interneten keringő körlevél szerzőinek, valamint több nőszervezet felháborodását, amelyet az Unilever AXE márkájának reklámkampánya váltott ki.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Charta az elhízás ellen
November közepén Isztanbulban rendezte meg az Egészségügyi Világszervezet elhízás elleni miniszteri konferenciáját.