Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Túl kicsi a hamburger, beperelték a Burger Kinget
Legalább 5 millió dolláros kártérítést követelnek fogyasztók a cégtől, mert a hamburger nem úgy néz ki, mint a reklámban.
Divat, FOGYASZTÓ
CCC, Answear, About You: online ruhaboltok ellen indított vizsgálatot a versenyhivatal
A versenyhivatal szerint vélhetően a cégek a vásárlók számára megtévesztő módokon tüntetik fel az akciós áraikat.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ájulás, fulladás, mérgezés: egyre több gyerek hal bele a virtuális kihívásokba
Szülőként fontos felismernünk a jeleket.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Beperelték a KLM-et zöldre festés miatt
Beperelték a KLM holland légitársaságot környezetvédők a cég egyik reklámkampánya miatt.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Európai fogyasztóvédők körbenéztek, milyen ételreklámokat látnak a gyerekek
Európai fogyasztóvédők körbenéztek, mit látnak a gyerekek: szénsavas üdítőt inni olyan természetes, mintha vizet innál, egy csomag csipsz pont olyan, mint egy alma.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
Forgalomból kivont fogfehérítőt hirdetnek, versenyhivatali vizsgálatot kaptak
Eljárást indított a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
Divat, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.