Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, FÖLD, KONYHA-KERT, ZÖLD OTTHON
Termékteszt: Öko tisztítószerek
- #Bio
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Megtévesztő reklám
- #Takarítás, tisztítás
- #Tesztek
- #Vegyi anyagok
Egy öko tisztítószertől elvárás, hogy ne tartalmazzon irritatív anyagokat, viszonylag sok természetes összetevő legyen benne, mentes legyen bármilyen szintetikus színezéktől, illatanyagtól. Lehetőleg legyen valamilyen minősítése, mert a fogyasztót leginkább ez tájékoztatja. Tesztünkben 13 öko általános tisztítószert vizsgáltunk.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA-KERT
Mennyi gyümölcs van a mesefigurás gyümölcslevekben?
- #Baba, gyerek
- #Étel-ital
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Ital
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
A gyerekeknek szánt termékeket általában mesefigurákkal próbálják meg eladhatóbbá tenni. A gyerek ez alapján választ, és legyen bármilyen pocsék is az adott termék, nagy eséllyel a kosárban végzi. Kíváncsiak voltunk, mi a helyzet a kétdecis, gyerekeket célzó gyümölcslevek terén, ezért párat leemeltünk egy nagyobb szupermarket polcáról, és milliméter papírral mutatjuk meg, hogy a dobozhoz képest mennyi gyümölcslé került a mesefigurás ivólevekbe.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, FÖLD
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA-KERT
Győri Édes Dörmi dietetikus szemmel
Termékelemző sorozatunk folytatásaként ismét egy gyermekekre pozícionált terméket elemzünk. Valóban annyira jó minőségű és egészséges ez a termék, mint amennyire azt a szülők elvárnák? Középpontban a Győri Édes Dörmi piskótaszelet.
FOGYASZTÓ, ZÖLD OTTHON
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
FOGYASZTÓ, KONYHA-KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA-KERT
Sága Fini Mini pulykavirsli dietetikus szemmel
Az urbánus legendák ellenére a virsli közkedvelt étel, egyre több gyártó készít kifejezetten a kisgyerekeknek szóló kiszerelést is. Most a Sága Fini Mini pulykavirslit néztük meg közelebbről. Elsősorban arra voltunk kíváncsiak, hogy mesés csomagoláson és gyerekkézbe passzoló kiszerelésen felül ad-e valami pluszt – mondjuk több húst, kevesebb adalékanyagot – egy hagyományos virslihez képest.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: de hát szabad vagy!
Tucatnyi tanulmány bizonyítja, hogy egy igen egyszerű kifejezéssel megsokszorozható a meggyőzőerő. A reklámszakma is előszeretettel alkalmazza ezt a fogást, és tényleg működik, hiszen arra játszik rá, hogy mindenki szeretne tudatos, felelősségteljes vásárló színében feltűnni.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA-KERT
Kinder tejszelet dietetikus szemmel
A Kinder tejszelet esetében a tej és a méz a varázsszavak, de vajon tényleg könnyű és egészséges ahogy a reklámok állítják? Dietetikus segítségével néztük meg közelebbről.