Találat a #Felelőtlen marketing, #Közlekedés címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ilyen egy menő kartonkerékpár
A Magyar Design Évkönyv 2013-ból ezúttal egy mindössze 2,5 kg súlyú, összeszerelhető gyerekbiciklit mutatunk be.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Itt az összecsukható elektromos bicaj
Egy kaliforniai cég praktikus megoldást kínál az ingázóknak az út eleji és az út végi néhány kilométer megtételéhez. Itt az URB-E, az összecsukható elektromos bicikli.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tele kocsi, fele költség: Oszkár telekocsi
Egyedül utazni drága, unalmas és környezetszennyező. Így gondolta ezt a Budapest és Szombathely között rendszeresen ingázó Prácser Attila és Gyűrűs Máté is, akik még egyetemista éveikben, 2007-ben hozták létre az Oszkárt, az ingyenes telekocsi portált, hogy az egy irányban utazók könnyen egymásra találhassanak. Megnéztük, mennyire használható a felület, és milyen a telekocsizás.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Mit kell tudni az autómegosztásról?
A carsharing mozgalomnak világszerte már 12 millió tagja van. Tavaly ősszel a fővárosban is elindult az első hazai autómegosztó rendszer, ami egyelőre inkább csak egy rugalmasabb autókölcsönzőt idéz.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Rákot okozhat a légszennyezés
Már tudjuk, hogy a légszennyezésnek eddig több halálos áldozata van, mint az AIDS-nek és a maláriának együttvéve, de ez a probléma sajnos még mindig nem kap kellő figyelmet.
FOGYASZTÓ
Megtévesztő Ryanair reklámok
Megtévesztő reklámért 10 millió forintos bírságot kapott a Ryanair légitársaság a Gazdasági Versenyhivataltól.
FOGYASZTÓ
Idén ősszel is „Bringázz a munkába”
Milyen a reggeli napsütésben, fittyet hányva a dugóra végigtekerni a városon? Milyen érzés felpörögve, boldogan belépni az irodába reggelente? Bringázz a munkába, és megtudod!
FOGYASZTÓ
Legyünk óvatosak online szállásfoglaláskor!
Az internetes szállásfoglalás az egyetlen dinamikusan növekvő ágazat a foglalási módok között. Azonban ezen a téren sem árt az óvatosság. Elmondjuk, miért.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámkritika: Szemfényvesztő Dove kampány a női önképért
A Dove legújabb kutatásából kiderül, hogy a magyar nőknek csupán 3%-a tartja szépnek magát. Ezt ellensúlyozandó kampányt indítottak, hogy a természetes női szépség fontosságát hangsúlyozzák. Mindez nagyon szimpatikus egészen addig, míg végig nem nézzük az anyavállalat, az Unilever többi termékcsaládjának reklámjait a makulátlan, csini anyukákkal és kisimult arcú nyugdíjasokkal…