Találat a #Felelőtlen marketing, #Közlekedés címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megfelelő a szabadvízi strandok vízminősége
Van-e megfelelő nagyságú pihenőhely? Tiszta, rendezett-e a partszakasz? Megfelelő-e a füvesítés, parkosítás? Gondoskodtak-e öltözőhelyiségekről, illemhelyekről? Többek között ezek alapján értékelte az ANTSZ a fürdőhelyeket.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Minden, ami bringa
Szeretettel várunk a Tudatos Vásárlók Egyesületének bringás rendezvényére! Vendégünk a Bringakonyha és a Bringa bolhapiac, de kipróbálhatsz furcsa kerékpárokat is a családi Triciklit, a platós teherbringát vagy akár az egykerekű Gaus járgányt. Hogy mikor? Június 18-án 14-19.30h között.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Védekezés a kéretlen elektronikus reklámok ellen
Óvatossággal és odafigyeléssel megúszhatjuk, hogy szélhámos adatvadászok hálójába kerüljünk, vagy hogy kéretlen elektronikus reklámüzenetek (spamek) árasszanak el minket. Végső esetben a médiahatóságot is csatasorba állíthatjuk.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Virtuális séta a Tudatos Vásárlók Áruházában
Ha még nem jártál a kiállításunkon, a Tudatos Vásárlók Áruházában, kedvcsinálónak íme néhány kép. A valóság persze ennél sokkal izgalmasabb.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Szereld magad! Közösségi bicikliműhely a padláson
A Bringakonyhában jó társaságban tanulhatunk meg szerelni, és ha ez már elég jól megy, magunk is segíthetünk a rászorulók kerékpárhoz juttatásában. A példásan zöld kezdeményezésnek esélyteremtő ambíciói vannak, nemsokára pedig még főzni is fognak.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tanácsadásnak álcázott direkt marketing kismamáknak
Nem minden kismama érzékeli, de a reklám már az egészségügyi rendszerrel való első találkozáskor jelen van. A területre szakosodott cégek ingyenes tájékoztató anyagokért és termékmintákért cserébe a leendő anyukák adataival üzletelnek.
FOGYASZTÓ
Ökoturisztikai ajánló: Kemenceépítés a Bakonyban
Nincs is jobb a kemencében sült kenyérnél, főleg ha az saját készítésű kemencében sült. Látszólag lehetetlennek tűnik, pedig bárki számára megtanulható, ha a nyári láblógatást kiváltjuk egy kemenceépítő tanfolyammal.
FOGYASZTÓ
Szeretem, bár nem tudom miért
A reklámok hatásmechanizmusának alapvető vonása, hogy nem csak a tudatos énünkkel dolgoznak. Bár manapság divatos arra hivatkozni, hogy a márkázás ideje lejárt, az emberek már túl rutinosak, hogy „bedőljenek a reklámoknak”, a legújabb kutatások ismét megmutatják, mi történik a felszín alatt.
FOGYASZTÓ
Ökoturisztikai ajánló: Lápra mentünk
Ökotúránk célpontja most az ország keleti csücskében megbújó Nyíres-tó és a Bábtava, illetve maga a Szatmár-Beregi Tájvédelmi Körzet.
DIVAT, FOGYASZTÓ
Trendi(n) kerékpározni
A lassan megérkező tavasszal egyre többen bringás üzemmódra váltanak, de nem mindegy hogyan. A nájlonszatyros megoldás helyett, sikkesebb kiegészítőt is beszerezhetünk, ráadásul hazai áru, és újrahasznosított alapanyagból készül. Kell ennél több?