Találat a #Felelőtlen marketing, #Közlekedés címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
Légi utasok jogai vis maior esetén
A fapados légitársaságoknak köszönhetően a kedvező jegyárak és a vonzó úti célok miatt az utóbbi években jelentősen megváltoztak az utazási szokásaink. Sokan és gyakran repülünk, de nem feltétlenül vagyunk tisztában a jogainkkal. Íme a teendők vis maior esetén.
FOGYASZTÓ
Teszt: fapados légitársaságok
Budapestről is induló fapados légitársaságok honlapját vettük górcső alá. Arra voltunk kíváncsiak, mennyire felhasználóbarát az oldaluk, mennyi rejtett költséget tartalmaz egy első ránézésre olcsónak tűnő repjegy.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
FOGYASZTÓ
Nyolc érv az autómentes élet mellett
Számos tanulmány szerint az amerikaiak egyre kevesebbet vezetnek. A fiatalok körében már nem presztizskérédés az első autó megvásárlása. Ennek sokkal több előnye van, mint elsőre gondolnánk.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Segíts tesztelni az autómegosztó szolgáltatásokat!
Tudod mi az a car-sharing? Vittél már utasokat, vagy te magad voltál utas autómegosztó rendszerben? Vagy egyik sem, de szívesen részt vennél egy tesztben? Jelentkezz, és segítsd a munkánkat!
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Netezünk, de nem védekezünk
A cyber bűnözés akár több milliárd euro veszteséget is okozhat az európai gazdaságnak évente. Több mint 150 ezer vírusnak és egyéb rosszindulatú programnak vagyunk kitéve naponta, de a hazai lakosság fele nem használ vírusirtót.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.