Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #Gyorsétterem, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámkritika: Szemfényvesztő Dove kampány a női önképért
A Dove legújabb kutatásából kiderül, hogy a magyar nőknek csupán 3%-a tartja szépnek magát. Ezt ellensúlyozandó kampányt indítottak, hogy a természetes női szépség fontosságát hangsúlyozzák. Mindez nagyon szimpatikus egészen addig, míg végig nem nézzük az anyavállalat, az Unilever többi termékcsaládjának reklámjait a makulátlan, csini anyukákkal és kisimult arcú nyugdíjasokkal…
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Reklámkritika: kihalás előtt a jegesmaci még lenyom egy kólát
Konzervált gyermekkorunk globális szimbóluma az elnyűtt, de elnyűhetetlen, szeretnivaló teddybear. Nem véletlen, hogy a jegesmedve lett a Coca-Cola és a WWF közös klímavédelmi kampányának arca, amelynek plakátjaival pár hónapja még tele voltak a fővárosi busz- és metrómegállók. Klímavédelem vagy kólareklám?
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Partra vetett méltóság
Olyan körülmények között, ahol élni nyomorúság, elpusztulni pedig megváltás, enyhén szólva ízléstelen a természet illúzióját kelteni.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: astroturfing
Ez az egyik legpofátlanabb gerillamarketing eszköz. Az astroturfing a cégek, lobbicsoportok által létrehozott álmozgalmak életre hívása. Nem csak marketingeseket és beépített hangadókat foglalkoztat szép számban ez az ipar, de már komoly szoftvereket is kifejleszettek arra, hogy csőbe húzzák az „aktív” állampolgárokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig ordítanak
A Médiatanács ezúttal a Duna Televíziót, a Magyar Televíziót és az RTL Klubot figyelmeztette a műsorok között sugárzott reklámjaik túlzott hangereje miatt.