Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #Gyorsétterem, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Konferencia: boldogságról, fogyasztásról, fenntarthatóságról
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
A fenntartható fogyasztásról és termelésről rendeznek konferenciát január 21-én, pénteken. Az esemény a Budapesti Corvinus Egyetem vezetésével és több hazai egyetem és kutatóintézet részvételével az utóbbi két évben lezajlott program záró rendezvénye.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A Helen Doron nyelviskola reklámja
Mikor kell belépni a karrier frontján zajló öldöklő küzdelembe? Meddig maradhat kívül egy csecsemő a sikerért folytatott verseny mezőnyén? A Helen Doron nyelviskola válasza: három hónapos korig.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Élethalálharc
„Élve vagy halva!” – harsogja a 9 mm nevű energiaital hirdetése. Úgy tűnik, háborús helyzet van. Mindennapos küzdelem a talpon maradásért, nemcsak a munkahelyen, hanem a partiban is.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A csúsztatás diszkrét bája
A reklám lényege, hogy megpróbál „különbséget” sugallni A termék és B termék között. Mivel a termékek valójában nem különböznek egymástól, trükköket kell bevetni. A nyelvi csúsztatás vagy ferdítés is ilyen.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Az étlapok titkai
Azt gondolnánk, az étlap egyszerű információtár, amelyből megtudhatjuk mi az aktuális éttermi kínálat. Lehet ízléses és esztétikus, tán még étvágygerjesztő is, de itt kb. véget ér a befolyásolás művészete – legalábbis ezt hiszik a laikusok…
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Ha a celeb mondja…
Attól, hogy valaki jó sportoló vagy színész, még nem feltétlenül ért a telekommunikációhoz vagy fogkrémhez. Mégis könnyen elhisszük egy-egy hírességnek, ha ilyen terméket reklámoz. Sorozatunk mostani részében a celebek meggyőző erejéről olvashattok.
KONYHA ÉS KERT
Mennyi só elég?
A nátrium, ami az asztali só egyik összetevője, nagy mennyiségben növeli a magas vérnyomás és a szív-érrendszeri megbetegedés veszélyét. A sófogyasztás csökkentése úgy tűnik igen hosszú folyamat.
FOGYASZTÓ
Király = Meztelen
Az Egyedülálló nem egyenlő az Egyedülállóval. Az Infiniti fél Corvin áruházat betöltő hirdetése az emberi értelem minden mást megelőző fundamentumát tagadja, vagyis azt, hogy egy jel azonos önmagával. Szemiotikai okoskodás nélkül ez úgy is megfogalmazható, hogy ennek a hirdetésnek az állítása értelmetlen.
KONYHA ÉS KERT
Termékteszt: gyorséttermi fagylaltok
Bár a fagylalt – magas zsír és cukortartalma miatt – egyáltalán nem nevezhető egészséges terméknek, itt is mindig választhatunk jobbat. Még a gyorséttermi fagyik között is jelentős különbség van.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Király = Meztelen
Az Egyedülálló nem egyenlő az Egyedülállóval. Az Infiniti fél Corvin áruházat betöltő hirdetése az emberi értelem minden mást megelőző fundamentumát tagadja, vagyis azt, hogy egy jel azonos önmagával. Szemiotikai okoskodás nélkül ez úgy is megfogalmazható, hogy ennek a hirdetésnek az állítása értelmetlen.