Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #Gyorsétterem, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ájulás, fulladás, mérgezés: egyre több gyerek hal bele a virtuális kihívásokba
Szülőként fontos felismernünk a jeleket.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Teszteltük a legnagyobb kávézóláncokat
Mutatjuk, hol jár kedvezmény saját bögrére, melyik lett a legjobb és melyik kapott 0 pont.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Európai fogyasztóvédők körbenéztek, milyen ételreklámokat látnak a gyerekek
Európai fogyasztóvédők körbenéztek, mit látnak a gyerekek: szénsavas üdítőt inni olyan természetes, mintha vizet innál, egy csomag csipsz pont olyan, mint egy alma.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
A Gasztrohős már működteti is a jövő ételdoboz rendszerét
Szívószálmentes augusztus, Gasztro randi, Zöldülők Vására, Halathlon — csak néhány a Felelős Gasztrohős szemléletformáló kampányai és rendezvényei közül. Vallják, a környezetbarát gasztronómiai megoldásokkal zöldebbé és egészségesebbé tehetjük étkezéseinket. Nemcsak mondják, szervezik is. Legújabb projektjük egy rozsdamentes acél doboz körül forog. Dr. Horváth Saroltával beszélgettünk arról, hogyan is működik a Dobozközösség, miért nem jók igazán a lebomló edények, és mit tehetünk leginkább, hogy mi is Gasztrohősök legyünk?
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
10 lépés a gyermekkori elhízás ellen
- #Baba, gyerek
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Ép test
- #Gyorsétterem
- #Hús, vegetáriánus
- #Ital
- #Sport
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Tíz tudományosan is igazolt tippet mutatunk be, ami segít a gyermekek egészségének megőrzésében. A főzéstől a bevásárláson át az alvásig ezeket teheted meg, hogy egészséges életmódra bátorítsd a gyermeked.
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.
KONYHA ÉS KERT
Így eszünk mi – a 60-as nők főznek a legtöbbet, nem túl lelkesen
A 60-as nők fele főz naponta, de közülük minden másodiknak csak púp a hátán a főzés. A reggeli és az ebéd mindent visz. Az íz az első, utána jön az egészség. A hazai étkezési és főzési szokásokat valamint a konyhatechnológiához kapcsolódó attitűdöket mérte fel a GfK Hungária egy átfogó kutatásban. Az eredményből kirajzolódnak a magyarok étkezési szokásaira jellemző tendenciák.