Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #Gyorsétterem, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Így készülj a Black Friday-re – segítünk háztartásigépet választani
- #Energia
- #Felelőtlen marketing
- #Háziállat
- #Otthon és Iroda
- #Shopping consciously
- #Takarítás, tisztítás
- #Ünnepek
A Fekete Péntek, azaz a Black Friday, a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete idén az egész világon – így Magyarországon is – november 23-án lesz. A kereskedők, itthon elsősorban a webáruházak hatalmas akciókkal várják vásárlókat. Ha mosógépet, mosogatógépet, hűtőt, mikrót vagy porszívót vennél, olvasd el alapvető tippeinket, mielőtt belecsapsz a pénzköltésbe!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Jó példa: Fairtrade kávé az OMV-kutaknál
Az OMV benzinkútjain lévő kávézókban fairtrade minősítéssel ellátott alapanyagból készített kávét lehet inni. Örülve a pozitív példának, megkérdeztük az OMV-t erről a kezdeményezésről.
FOGYASZTÓ
Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!
Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?