Visszaküldtem az interneten rendelt árut, mert nem olyan volt, amit elgondoltam. A webáruház készpénzben akarja visszaadni az árat, holott én átutalással fizettem. Követelhetem az átutalást?
A webáruház elállás esetén a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszatéríteni. Ha utaltunk, utalással kapjuk vissza a pénzünket. Ha készpénzben fizettünk, nekünk is így jár vissza, 14 napon belül.
Persze kifejezett beleegyezésünk alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
A vételár az általunk alkalmazott fizetési móddal egyező módon jár vissza elállás esetén.
A Fogyasztó Barát legközelebb elmondja, hogy mit jelent a visszatartás joga.
Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.
Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.
Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.