Találat a #Hulladék, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Ezt üzenitek a méltányos kereskedelemről
- #Emberi jogok
- #esélyegyenlőség
- #Étel-ital
- #Fair Trade
- #gyerekmunka
- #Kereskedelem
- #Nagylátószög
- #sweatshopok
“Bármilyen érző lény kihasználása méltánytalan. Ébredj, rajtad is múlik, tedd hozzá a picike részedet, mert igenis számít!” Idén a Facebookon kértünk Benneteket, mondjátok el, miért fontos Nektek, hogy egy termék méltányos kereskedelemből származzon. Válaszaitok akár karácsonyi üzenetnek is beillenének – most egy kicsit büszkélkedünk Veletek.
BOLYGÓ
A magyarok az EU átlagnál is jobban tartanak a klímaváltozástól
Az ENSZ éghajlat-politikai csúcstalálkozójára készülve az Európai Bizottság felmérést végzett arról, mit gondolnak az uniós állampolgárok éghajlat- és energiapolitika témában. Az eredmények szerint a magyarok az uniós átlagnál is súlyosabb problémának látják a klímaváltozást, és azt várják a vezetőktől, hogy még komolyabb célokat vállaljanak ezen a területen.
BOLYGÓ
Lángolt a Föld a Hősök terén
Klímavészhelyzet van, nem élhetünk tovább úgy, ahogy eddig – erre hívta fel a figyelmet egy lángoló földgolyóval a Greenpeace a budapesti Hősök terén. Mivel vészhelyzetben a kormány tud a leggyorsabban és leghatékonyabban cselekedni, a környezetvédő szervezet petícióban követeli a kormány tagjaitól: a klímavészhelyzet enyhítése érdekében a társadalom bevonásával azonnal kezdje meg a felkészülést és védje meg Magyarország lakosságát.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Attenborough és a zorb is benne van a mosható pelenkák népszerűségében
A Te∙mi∙ti, a Mamami Bolt és a Bolyhoska, valamint Nagy Réka “ökoanyu” arról, hogyan vegyünk okosan mosható pelust.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Te melyik oldalon állsz a nedves törlőkendő vitában?
A nedves tisztító-és törlőkendő tipikusan kényelmi termékek: egészségkárosító, környezetszennyező, ráadásul valójában semmi szükség rájuk. A nedves törlőkendő egyszerű és praktikus termék, babáról gondoskodni lehetetlen, de takarítani is nehezebb lenne nélküle. Két olvasónkat kérdeztük meg, mik az érveik pro és kontra nedves törlőkendő ügyben. Ha takarítani kell, Te melyik típusba tartozol?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Hétfőre elfogynak a Föld éves erőforrásai
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Hús, vegetáriánus
- #Nagylátószög
- #Természetvédelem, biodiverzitás
- #Víz
A Túlfogyasztás Világnapja tavaly még augusztusra esett, idén azonban már kevesebb, mint 7 hónap alatt elhasználtuk a Föld egy évre elegendő erőforrásait. A rekorder ahogy tavaly, idén is Katar, ahol mindössze másfél hónap alatt, már február 11-én elfogyasztották a fenntartható egész éves készletet. Magyarország az európai és a világátlag között van.
BOLYGÓ
Már a nyári hőség nélkül is a valaha mért 3. legmelegebb év lehet 2019
2019 már az első 5 hónap adatai alapján is a valaha mért 3. esztendő lehet – derült ki az amerikai Nemzeti Óceán- és Légkörkutatási Hivatal adataiból. És az első 5 hónapban még nincs benne a júniusi hőhullám.
BOLYGÓ
Újra szedik a műanyagot a Tiszából
Augusztus 3. és 11. között idén is vízre szállnak a PET Kupa csapatai, hogy pillepalackból épített hajóikkal összegyűjtsék a Tiszán a szemetet csaknem 80 kilométeren . A május végi árhullám után rekord mennyiségű felhalmozódott hulladékra számítanak a szervezők.
BOLYGÓ
Írd alá a petíciót a klímagyilkos mátrai szénerőmű bezárásáért
Eddig több mint 28 ezren írták alá azt a petíciót, amit a Greenpeace Magyarország indított azért, hogy zárják be a klímagyilkos mátrai szénerőművet. Az 50 éves erőműnél Greenpeace-aktivisták nemrég hatalmas felirattal üzenték: klímavészhelyzet van, sürgősen váltanunk kell a szénről megújuló energiára.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.