Találat a #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Dupla élvezet? Nyílt levél a Burger Kingnek
A Burger King új reklámjának kapcsán tesszük közzé olvasónk nyílt
levelét. A reklám szlogenje úgy hangzik: “Élj úgy mint egy férfi, egyél
úgy mint egy férfi!” Nem, mi sem gondoljuk úgy, hogy egy férfinak
alapvető emberi joga lenne, hogy megcsalja a társát, egyszerűen azért,
mert férfi.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Adios 20 Minutos!?
A londoni hatóságok a napi 3-4 tonna papírt felemésztő ingyenes újságok
betiltását fontolgatják. Ha néhány héten belül nem garantálják az
újrahasznosítást a kiadók, a döntéshozók véget vetnek az ingyenlapok
virágzásának.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Spamszűrő teszt az NHH honlapján
A spam-ek, azaz kéretlen elektronikus üzenetek elleni védekezés egyre nagyobb feladat. A Nemzeti Hírközlési Hatóság egy spamszűrő teszt publikálásával próbálja segíteni az otthoni Internet-felhasználókat.
FOGYASZTÓ
Vásárlók kokárdával – március 15-e a fogyasztóvédelem világnapja
Míg március idusa Magyarország számára a nemzeti önállóság és szabadság ünnepe, a világ fogyasztói társadalma is ünnepet ül. Március 15-e egyúttal a Fogyasztóvédelem Világnapja is.
FOGYASZTÓ
Nem játék ez, gyermek – de nem is ennivaló!
Ha ugyanannyiba kerül az édesség, ami mellé egy játékot is csomagoltak,
mint a másik játék nélkül, az első kerül a kosárba. Mit mondhat erre a
szülő a kisiskolásnak?
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Orrodnál fogva?
A Tudatos Vásárlók Egyesülete osztja az interneten keringő körlevél szerzőinek, valamint több nőszervezet felháborodását, amelyet az Unilever AXE márkájának reklámkampánya váltott ki.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Élet a reklám után?
Az új és a most alakuló fogyasztói trendek, innovatív tartalmak és csatornák álltak a szeptember végi amszterdami Picnic 2006 konferencia fókuszában.
FOGYASZTÓ
A fogyasztás hálójában
Network az egész világ: a marketinggel és a reklámmal foglalkozó cégek egyre több erőfeszítést tesznek ügyfeleik hálózatainak kialakításáért és fejlesztéséért.
FOGYASZTÓ
Brand a lelke mindennek?
Kúl. Erről Balzac jut eszembe, aki Az elegáns élet fiziológiájában némi iróniával kifejti, hogy a divatos, de ködös szavak használói mindig népszerűséget élveznek a sok tudatlan és kevés beavatott között.
FOGYASZTÓ
Gyógyszer… Bevegyük?
A magyar lakosság 1990-ben 21,8 milliárd, 2000-ben 214,4 milliárd, 2005-ben már 457 milliárd forintot költött „patikára”. Ennyivel betegebbek lennénk, vagy olyan keserű pirulákat is bevetetnek velünk, amelyekre nem is lenne szükségünk?