Találat a #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Ismerd meg fogyasztói jogaidat!
Meglena Kuneva, az Európai Bizottság fogyasztóvédelemért felelős tagja ma kampányt indított Magyarországon, mely a magyar állampolgárokat tájékoztatja az itthon és más uniós tagállamokban megillető fogyasztói jogaikról.
FOGYASZTÓ
Komolyan vették a reklámosok
2007. szeptember 24–25-én rendezte Eger egyik szállodájában szakmai fejlődésre lehetőséget biztosító éves találkozóját a reklámszakma krémje. A résztvevők többek között a vállalati felelősségvállalás kérdéseit tárgyalták Fenntarthatóság – Új szelek? címmel.
FOGYASZTÓ
„Alázatra tanít”
Már megszokhattuk: az autóreklámok sok esetben a mások feletti
fölényeskedésre, nem ritkán a másokkal szembeni nyílt agresszióra
építenek. Példának okáért a Hyundai új SUV modellje is alázatra akar
tanítani, persze másokat. Húzzatok az útból!
FOGYASZTÓ
Zöld úton járunk?!
Egyre több „környezetbarát” autóval találkozhatunk, igaz, még nem az
utakon, hanem csak a reklámokban. Hihetünk a hirdetéseknek, létezhet
„környezetbarát” autó?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új szabályozás az élelmiszerekkel kapcsolatos, tápanyag-összetételére és egészségre vonatkozó állításokról
2007. július 1-jével hatályba lépett az EU azon rendelete, melyek az élelmiszerek címkéin, illetve reklámjaiban használt tápanyag-összetételre és egészségre vonatkozó állításokat hivatott „kordában tartani”. Legfőbb ideje volt…
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Vízpróba
Vajon kiállja-e a palackozott ásványvíz a tudatos vásárló próbáját?
FOGYASZTÓ
Szponzorfüggőség? Dohánypénz a felsőoktatásban
A dohánymarketing egyre szorultabb helyzetben van. Ahogy egyre
világosabbak a dohányzás egészségügyi és társadalmi következményei,
illetve ezek valódi költségei, lassan nem marad tér a dohányreklámok
számára. A dohánygyárak persze nem adják fel.
FOGYASZTÓ
Jelentés a webkettes forradalom frontvonaláról
Megteltek reklámmal a fejek, kezdenek szűrni az agyak. Először egyesével, külön-külön, majd a web2.0-ás alkalmazások táptalaján együtt formálódnak a reklámozóknak adott válaszok. No persze, ők sem tétlenkednek!
FOGYASZTÓ
Reklámtudatosság 2007
Feleslegesek a reklámok? Szükségtelen dolgok megvásárlására bírnak rá bennünket? Szórakoztatóak? Túlzók és megbízhatatlanok? A GFK Hungária Piackutató Intézet februárban közvélemény-kutatást készített a reklámokról.