Találat a #CSR, #Környezetvédelem, környezetszennyezés, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Túl kicsi a hamburger, beperelték a Burger Kinget
Legalább 5 millió dolláros kártérítést követelnek fogyasztók a cégtől, mert a hamburger nem úgy néz ki, mint a reklámban.
DIVAT, FOGYASZTÓ
CCC, Answear, About You: online ruhaboltok ellen indított vizsgálatot a versenyhivatal
A versenyhivatal szerint vélhetően a cégek a vásárlók számára megtévesztő módokon tüntetik fel az akciós áraikat.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Beperelték a KLM-et zöldre festés miatt
Beperelték a KLM holland légitársaságot környezetvédők a cég egyik reklámkampánya miatt.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Forgalomból kivont fogfehérítőt hirdetnek, versenyhivatali vizsgálatot kaptak
Eljárást indított a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
BOLYGÓ
Újra szedik a műanyagot a Tiszából
Augusztus 3. és 11. között idén is vízre szállnak a PET Kupa csapatai, hogy pillepalackból épített hajóikkal összegyűjtsék a Tiszán a szemetet csaknem 80 kilométeren . A május végi árhullám után rekord mennyiségű felhalmozódott hulladékra számítanak a szervezők.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Cégek, akik odaadják a maradék árut a rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által összegyűjtött élelmiszer évente 300 ezer embernek segít. Tavaly több mint 11 ezer tonna, boltokban megmaradtadt élelmiszer juttattak jó helyre. Melyek azok az üzletláncok, akik együttműködőek és segítik a mentést? Miért járnak ebben fényévekkel előttünk a csehek? Az egyesület fejlesztési igazgatójával, Újhelyi Katalinnal a sikerekről, az együttműködő cégekről és a mentést korlátozó tényezőkről beszélgettünk.
BABA-MAMA, BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikor mondjuk el a gyereknek mi van, ha nem most?
- #Baba, gyerek
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Klímaváltozás
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Ökológiai lábnyom, túlnépesedés, klímaváltozás – Gévai Csilla Nagyon Zöld Könyve olyan fogalmakkal ismerteti meg az iskolás gyerekeket, amelyek bár manapság fontosabbak, mint valaha, mégis nehezen kerülnek szóba a családi asztalnál. A könyv régóta hiánycikk, most friss tartalmakkal kiegészítve jelent meg újra a Pagonynál – miközben semmit sem veszít abból az egyedi látásmódból, gyerekeknek is érthető megközelítésből, amely miatt annyian megkedvelték.