Találat a #CSR, #Környezetvédelem, környezetszennyezés, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
BOLYGÓ
Kicsik és nagyik – ki kit tanít?
Érkeznek a nyugdíjasok. Ki bottal, ki a másik karjába kapaszkodva, de még járókerettel is. Nem csoda, hisz igazán jó program készülődik a Váci Idősek Otthonában – a Magosfa Alapítvány „Kicsik és Nagyik” foglalkozásán – végre újra gyerekekkel tölthetik az időt.
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
BOLYGÓ
Mindent a szemétről – ingyenes vándorkiállítás vidéki helyszínekkel is
Mi a szemét? Mi az, ami annak látszik, de mégsem az? A Hulladék Akadémia c. vándorkiállításon ezekre a kérdésekre kapunk praktikus válaszokat.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
BOLYGÓ
Háromdimenziós óceáni gazdaság
Egy forradalmi modell, amelyben évente 50-60 tonna hínárt termelnek, kagylót és osztrigát tenyésztenek és mindez jó hatással van a tengeri élővilágra is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Érzékek parkja: Szagolj, hallj, láss és szedd magad!
Színek, illatok, hangok és ízek. Ez a fő témája a spanyol kisváros, Noáin parkjának, ahol nem csak sétálhatunk, de friss bio zöldséget is szedhetünk magunknak jutányos áron. Itt összeér a szociális érzékenység és a fenntarthatóság.
BOLYGÓ
Pozitív kommunikációval a környezettudatosságért
A Nadace Partnerství egy cseh környezetvédő szervezet újszerű kommunikációval. Kerülik a negatív híreket, helyette működőképes gyakorlati példákkal inspirálják az érdeklődőket, legyen az passzívház vagy minőségi közösségi tér, fenntartható közlekedés.
BOLYGÓ
A faültetéstől a zöld társasjátékig
Faültetés, madárvédelem, környezetvédelmi társasjáték gyerekeknek, zöld hírportál. Csak néhány a lengyelországi FER nevű civil szervezet tevékenységeiből.