| Tudatos Vásárló
Tűzhely sztori: pozitív végkifejlet
Igenis, van értelme reklamálni, panaszunkkal a nyilvánossághoz fordulni. A közelmúltban publikáltuk olvasónk kálváriáját rossz tűzhelyével. Egy hónap sem telt bele, s az igencsak elnyúlt ügy végére pont került.
– Tűzhely sztori, folytatás –
2007. február 7: Kardos Márton olvasónk hibás tűzhelyét kicserélik. Olvasónk még aznap levelet küld nekünk:
„Köszönöm hogy január 9-én honlapjukon közölték a Tűzhely sztori-t.
Biztosan ez is hozzájárult ahhoz, hogy az Indesit cég a hibás készülékemet a mai napon egy új villanytűzhelyre cserélte ki.”
Kedves Olvasónk!
Bízunk benne, hogy magazinunk valóban segíteni tudott. Hasonló eseteket, cikkformába szedett panaszokat a jövőben is szívesen közlünk. Sőt, a közlés tényét az érintett cég(ek)nek is elküldjük.
Amennyiben szívesen közzétennéd írásaidat, leveleidet, kérjük ezeket a szerk @ tudatosvasarlo.hu email címre küld!
A szerkesztés és a saját szájízünk szerinti válogatás jogát fenntartjuk.