Kommunikáció

Álhírekből kiokosító oktatóanyagot készített a Médiahatóság

Az Európai Bizottság friss kezdeményezéseként március 18. és 22. között zajlott a médiaműveltség európai hete. Ez alkalomból a Médiahatóság fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről.

Keressük Social Media Content támogatónkat

Szeretnénk csapatunkat állandó önkéntes taggal bővíteni, aki vizuális képességeivel méltó támogatója lenne social media jelenlétünknek.

Szakítás után online bosszú - rövidfilm a netes jogsérelmek ellen

Netes jogsérelmek miatt 2018-ban napi két bejelentés érkezett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolgálatához, az Internet Hotline-ra, a leggyakrabban az adathalászat és a hozzájárulás nélkül megosztott tartalmak miatt. A hatóság most egy egyetemisták által készített képernyőfilmmel hívja fel a fiatalok figyelmét arra, mi számít jogsértőnek, és mit tehetnek ellene.

Így változtak a magyar online fogyasztási szokások 2018-ban

A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online viselkedési és vásárlási szokásait. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, amelyek inkább a térségünkre jellemzőek.

Aláírásgyűjtésbe kezdtek a Magyar Természetvédők a tervezett elavulás ellen

Aláírásgyűjtési kampányba fogott a Magyar Természetvédők Szövetsége (MTVSZ) és a Fenntarthatóság Felé Egyesület. Szigorúbb törvényeket követelnek azok ellen a cégek ellen, amelyek termékeikbe időzített bombaként építik be a meghibásodást.

Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon

Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.

Videók

Ha a bolti eladó egy mobil applikáció volna [dán, angol feliratos]

Egy rakás mobil applikáció kér hozzáférést különböző személyes adataidhoz, úgy mint: tartózkodási helyed, konakt lista, szöveges üzenetek. Hogyan reagálnál, ha a boltban az eladó ugyanígy tenne? Ha úgy, ahogy a videóban szereplő dán vásárlók, legközelebb akkor is gondolkodj el, amikor például egy zseblámpa applikáció ugyanilyen adatokat kér tőled, megadod az engedélyt? Ajánlott cikkek: Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokatAz adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád

népszerű cikkek
terméktesztek
Könyvajánló

kérdések és válaszok






  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a fogyasztók érdekében