Találat a #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A „tudományos” reklámok
A reklámokban használt (ál)tudományos nevek, idegen szavak levédése gyakori fogás a konkurencia akár ugyanolyan hatású termékétől való megkülönböztetésre. Fogyasztóként viszont könnyen elhisszük, hiszen olyan „okosan” hangzik.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Még mindig célkeresztben a gyerek(reklámok)
A gyerekeknek szóló élelmiszer-reklámok terén tett önkorlátozó vállalásokban a cégek még mindig igen engedékenyek saját magukkal szemben. Sőt, még abban sem sikerült megegyezniük, hogy ki számít gyereknek – derül ki egy új tanulmányból.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
2009 legrosszabb vállalatai
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet 2009-ben öt zöldre mosott cégnek ítélte oda a „Rossz vállalat” díjat. A kitüntetettek között van az Audi, a BP, az easyJet és a Microsoft – mindegyik félrevezető zöld reklám miatt.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Kell-e a villamosnak reklám?
A közösségi közlekedés is termék. Olyan, amelyet nem elég fejleszteni, vonzóbbá tenni, el is kell tudni adni. Rövid körkép arról, milyen hívószavakkal kampányolnak a tömegközlekedés mellett más országokban.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Olcsóbb lesz a roaming hívás és az SMS az EU-ban
- #Elektronika, számítástechnika
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
- #Otthon és Iroda
- #Televízió, média
- #Utazás, ökoturizmus
Júliustól jelentősen alacsonyabb lesz a barangoló (roaming) hívások, a mobilinternet és az SMS díja az EU-tagállamok területén. A következő években pedig további díjcsökkenéssel számolhatunk.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A televíziózás csökkenti a biztonságérzetet
Légy aktív résztvevője Te is a tv-kikapcsolási hétnek április 20-26. között! Próbáld ki, milyen, ha egy héten át nem kapcsolod be a varázsdobozt, és helyette inkább olvasol, sportolni, kirándulni mész vagy csak egyszerűen összefutsz a barátaiddal.
FOGYASZTÓ
A reklám helye?
Gondolkodunk rajta, hogy beengedjük-e reklámokat. Természetesen csak olyanokat, amik összhangban vannak a TudatosVásárló.hu és egyesületünk szellemiségével, alapelveivel.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tiltakozz a gyerekeknek szóló reklámok ellen!
A Fogyasztók Világszervezete kezdeményezést indított egy nemzetközi kódrendszer megalkotásáért, amely egyértelmű szabályokat teremtene a kormányok és vállalatok számára, a gyermekeknek szóló egészségtelen élelmiszerek marketingje terén.
FOGYASZTÓ
A világ teste mintegy átfúródik
Hogyan rántsuk le az utolsó bőrt is pusztuló Földről és profitáljunk mások elszegényedéséből? Az útmutatót egy mellesleg társadalmi felelősségvállaláson alapuló ökobefektetési csomagot is kínáló banktól kaphatjuk meg.