Találat a #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Tájékoztatás vagy zaklatás? Direktmarketing spam-formában
Mit tehet a célba vett fogyasztó, ha szeretne a kéretlen emailes reklámoktól megszabadulni? Van lehetőség kézbesítésük megelőzésére?
FOGYASZTÓ
Új reklámtörvény – négy szemmel
Több más, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabály módosítása mellett átalakították az úgynevezett „reklámtörvényt” is. Az újítások előnyeiről és hátrányairól kérdeztük a reklámszakma és a fogyasztóvédelem képviselőit.
FOGYASZTÓ
Le tudunk számolni a zöldre mosással, mielőtt még az számol le velünk?
Az Exxon Mobil Angliában új televíziós reklámkampánnyal jelentkezett. Az ebben felbukkanó szélturbinák azt sejtetik, hogy a társaság tiszta energiatechnológiákra összpontosít. Az atom-óriás EDF internetes reklám animációját kísérő dal pedig a világba kiáltja: „Zöld vagyok, és ez jó. Oly gyönyörű!” Úgy tűnik, elmos minket a zöldre mosás.
FOGYASZTÓ
Ajánlott és nem ajánlott ajánlók
A szakmai szervezetek ajánlásával reklámozott termékek vásárlásakor sem spórolhatjuk meg az utánajárást, legfeljebb ekkor nem a termék, hanem az ajánló minőségének érdemes utánanézni.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Zöldség-gyümölcs: koncentrált fogyasztásösztönző akció
A Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (FruitVeB) az elkövetkező években 100-200 grammal szeretné növelni a napi zöldség és gyümölcs fogyasztást Magyarországon.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Decembertől a garantált le- és feltöltési sebességet is hirdetni kell
Egy új kormányrendelet változást hozhat a hazai internetszolgáltatás színvonalát rontó problémák terén.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Cumisüveg és marketing?
A magyar szülők túl korán és túl gyakran adnak 6-12 hónap közötti csecsemőjüknek tejtermékeket, sőt az ajánlások ellenére egy éves kor előtt is cukrozott tejdesszerttel etetik gyermeküket. Van aki a tápszert ajánlja ezek helyett, van aki inkább anyatejet.
FOGYASZTÓ
Csalás és ámítás a plakátokon, de mégis ezt szeretjük?
„Figyeljék a kezemet, mert csalok” – mondhatja minden reklámtervező, médiafotós, reklámmal foglalkozó szakember. Megszokhattuk, és talán kezdjük megtanulni, hogy nem minden az, aminek látszik. Pontosabban, lassan eljutottunk oda, hogy semmi sem az, aminek látszik.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi hangosbemondó
Vadász Gáspárral, egy multinacionális kereskedelmi cég munkatársával folytatott beszélgetésünk arról, hogyan is kerül a kosarunkba egy-egy termék.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Zöldre festés: Ki visz be a zölderdőbe?
Terepjáró a virágos réten, zöldmezős beruházásként felhúzott madárfüttyös „öko” lakópark, természetvédelmi szervezetet szponzoráló (s közben az őt terhelő tengerszennyezésért kirótt bírósági büntetést pofátlanul „lealkudó”) olajipari multi – néhány példa abból, mit is nevezünk „zöldre mosás”-nak.