Találat a #Megtévesztő reklám, #Pénzügy, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
FOGYASZTÓ
Hatvanszoros különbség Európa szegényebb és gazdagabb országai között
A legfrissebb adatok szerint egy európai lakos átlagos vásárlóereje évi 4,2 millió forintnak felel meg. A leggazdagabb ország Lichtenstein, ahol az éves vásárlóerő 20,1 millió Ft-nak felel meg, a sort Ukrajna zárja évi 303 ezer Ft-tal, vagyis több mint hatvanszoros a különbség. Vajon hol áll Magyarország ezen a ranglistán?
FOGYASZTÓ
Pénzköltés tudatosan: vond be a gyerekedet is!
Rengeteg pénzügyi döntést hozunk naponta, legyen az egy egyszerű bolti bevásárlás vagy egy nagyobb kiadás. Ez évente több ezer ilyen döntést jelent. Nem mindegy, hogy milyen példát mutatunk ezzel a gyerekeinknek, hiszen ők tőlünk tanulnak el mindent. Bemutatunk néhány ötletet, amivel pénzügyi tudatosságra nevelhetjük őket.
FOGYASZTÓ
A bank nyereségének a 10%-ról szavaztak az ügyfelek
80 civil szervezet részesült abból a közel 23 millió forintból, amit a MagNet Bank ügyfelei osztottak szét a bank elektronikus felületein keresztül az általuk kiválasztott civil szervezetre leadott szavazataikkal. Közel 30 ezer ügyfél rendelkezhetett.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyerekek és a junk food-reklámok
Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni – világszerte óriási üzlet. Mára már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben.
FOGYASZTÓ
56 milliós bírság az Auchannak jogsértő reklámért
A Gazdasági Versenyhivatal 56 millió forintra bírságolta az Auchan Magyarország Kft.-t , mivel több, összehasonlításokat tartalmazó reklámja megtévesztő volt. és nem tárgyilagosan tüntette fel az árkülönbséget.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Csökkentsük a kiadásainkat: kockás füzet vagy szoftver?
A háztartási kiadások vezetésére már egész számítógépes iparág települt, de még mindig működik egy jól bevált megoldás is, amin nem fog a pénzhiány, az áramszünet vagy a hálózati túlterheltség – ez a kockás füzet.