Találat a #Megtévesztő reklám, #Pénzügy, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 5. – Milyen biztosítást kössünk?
Milyen szempontokat vegyünk figyelembe, amikor biztosítást szeretnénk kötni? Mit jelent az alul- vagy a túlbiztosítás? Pénzügyi tudatosságot segítő cikksorozatunkban most ezeket a kérdéseket járjuk körbe.
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 4. – Mikor (ne) vegyünk fel hitelt?
Vannak élethelyzetek, amikor elkerülhetetlen a hitelfelvétel, de előfordulhat az is, hogy hosszú távon sokkal rosszabbul járunk egy hitellel. Cikksorozatunk legújabb részében segítünk tisztázni ezt a kérdést.
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 3. – Hogyan válasszunk bankot?
Mire érdemes figyelni, ha bankszámlát nyitunk. Ez a látszólag egyszerű kérdés is sok buktatót rejthet. Pénzügyi tudatosságot segítő cikksorozatunk legújabb részében ebben segítünk.
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 2. – Milyen pénzügyi közvetítőhöz forduljunk?
Pénzügyi tudatosságot segítő cikksorozatunkban most azt járjuk körül, hogy kitől kérhetünk segítséget a pénzügyeink megtervezéséhez, megfelelő befektetés, tartalékképzés kiválasztásához.
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 1. – Pénzügyi szereplők
A pénzügyi tudatosság célja, hogy kezünkbe vegyük, és átlássuk mindennapi pénzügyeinket. Fontos, hogy az anyagiak terén is saját döntéseink legyenek, ne csak sodródjunk az eseményekkel és hónapról-hónapra (túl)éljünk. Ehhez szükségünk lesz néhány alapvető ismeretre. Cikksorozatunkban ehhez nyújtunk segítséget.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Takarékoskodás A-tól Z-ig
Amikor a takarékoskodás nemcsak megtérül, de másoknak és a környezetnek is jó. Összegyűjtöttünk néhány egyszerű trükköt, amit otthon vagy a munkahelyen is bevethetsz.
FOGYASZTÓ
90 millió forintra bírságolták a Vodafone-t jogsértő reklám miatt
A GVH döntése szerint a Vodafone lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabtak ki a vállalkozásra.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
„Csökkentett zsírtartalmú” , „erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Takarékos vezetés
Néhány vezetéstechnikai trükkel és tudatosabb autóvezetéssel akár 10-30% üzemanyag megtakarítást is elérhetünk.