Találat a #Megtévesztő reklám, #Pénzügy, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.
FOGYASZTÓ
Így változtak a magyar online fogyasztási szokások 2018-ban
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online viselkedési és vásárlási szokásait. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, amelyek inkább a térségünkre jellemzőek.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Nem tabu – így beszélj a gyerekkel a pénzről
A magyar családokban a pénzügyek átbeszélésének még nincs igazi gyakorlata. Pláne, ha problémák merülnek fel a családi költségvetéssel. Pedig ahhoz, hogy a fiatalok okos pénzügyi döntéseket hozzanak, szükségük van alapvető pénzügyi kompetenciákra. Hogyan beszéljünk a pénzről a családban, hogyan fejleszthetjük a gyerekek pénzügyi tudatosságát?
Divat, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
FOGYASZTÓ
Hogy ne kelljen nagyítóval keresgélned az infókat – bankkártyákat teszteltünk
Banki szolgáltatókat teszteltünk a Tudatos Vásárlók Egyesületénél. Azt vizsgáltuk, hogy a bankok honlapján milyen könnyen elérhető és mennyi információ áll rendelkezésre a bankkártyák költségéről. Kik a legjobbak, és melyik az a bank, ahol úgy tűnik, a vizsgáltak közül a legkevésbé fontos a tájékoztatás? Nézd meg ingyenesen elérhető tesztünkben!
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 8 – Nyugdíjas éveink
A hosszú távú megtakarítások egyik formája a nyugdíjas éveinkről való gondoskodás. Bár sokaknál jogosan kiveri a biztosítékot ez a kérdés, de mégis sokan vannak olyan helyzetben, hogy ezen a téren is tehetnének lépéseket, de hiányzik a kellő információ. Ehhez nyújtunk segítséget cikksorozatunk utolsó részében.
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 7. – Megtakarítások
Milyen megtakarítások vannak? Rövid vagy hosszú távra tegyünk félre? Néhány fontos kérdés, ami nélkülözhetetlen a tudatos pénzügyi tervezéshez. Cikksorozatunk legújabb részében ehhez nyújtunk segítséget.
FOGYASZTÓ
Tudatos pénzügyeink 6. – Kinek és mikor ajánlott a lakástakarék?
Mire használhatjuk a lakástakarékot, kinek ajánlott, mit gondoljunk át, ha ilyenbe belevágunk. Ezeket a kérdéseket járjuk körben a pénzügyi tudatosságot segítő cikksorozatunk 6. részében.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Másfél évig járhatunk mosodába egy mosógép árából
A társasházi mosókonyhák itthon még nem jöttek újra divatba, de az önkiszolgáló mosodák már egyre népszerűbbek. Hányszor moshatunk egy mosógép árából a mosodában?