Találat a #Megtévesztő reklám, #Pénzügy, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
ÖKOKÖRÖK
Csatlakozz az Egyszerűbb élet ÖkoKörhöz!
Zöldítenéd a takarítási szokásaidat? Kevesebb vegyszert használnád? Csatlakozz egy Tiszta Otthon ÖkoKörhöz!
FOGYASZTÓ
Túl kicsi a hamburger, beperelték a Burger Kinget
Legalább 5 millió dolláros kártérítést követelnek fogyasztók a cégtől, mert a hamburger nem úgy néz ki, mint a reklámban.
Divat, FOGYASZTÓ
CCC, Answear, About You: online ruhaboltok ellen indított vizsgálatot a versenyhivatal
A versenyhivatal szerint vélhetően a cégek a vásárlók számára megtévesztő módokon tüntetik fel az akciós áraikat.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Beperelték a KLM-et zöldre festés miatt
Beperelték a KLM holland légitársaságot környezetvédők a cég egyik reklámkampánya miatt.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
Baba-mama, Divat, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
15 kipróbált tipp takarékoskodáshoz a legnagyobb brit fogyasztói szervezettől
Készpénzzel való fizetéstől az akciós polcokon át az éhségig – a legnagyobb brit fogyasztói szervezet, a Which? nemrégiben arra kérte olvasóit, küldjék meg neki bevált spórolási praktikáikat. A beküldött válaszokból a fogyasztói szervezet összeállította top 15 tippjét takarékoskodáshoz, amit mi kiegészítettünk.
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
Forgalomból kivont fogfehérítőt hirdetnek, versenyhivatali vizsgálatot kaptak
Eljárást indított a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
Divat, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Idén 80 milliárd forintot tervezünk költeni a Ne vásárolj semmit! napon
A TVE évek óta a Fekete pénteken rendezi meg a Ne vásárolj semmit! napot, amellyel a túlzott fogyasztás veszélyeire szeretnénk felhívni a figyelmet. Nem ok nélkül: idén csak július 29-ig tartottak ki a Föld idei évre való erőforrási, vagyis az év második felében már a tartalékokat fogyasztottuk. 2019-ben a magyarok várhatóan 80 milliárd forintot költenek el a Black Friday akciók alatt.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?