Találat a #Gyorsétterem, #Lakóhely, környék, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Bioszén és a foszfátutánpótlás
Milyen illékony szerves vegyületekkel találkozhatunk az otthonunkban és milyen veszélyeket jelentenek ezek? Hogyan helyettesíthető a műtrágya az állati csontból készített bioszénnel, és mindez hogyan befolyásolja Európa foszfátutánpótlását?
Zöld Otthon mindenkinek
Energiatakarékosság lépésről lépésre
Az energiatakarékos életmóddal két legyet üthetünk egy csapásra: hozzájárulunk környezetünk egészségéhez, és még spórolhatunk is vele. Az ad hoc változtatások helyett érdemes azonban szervezetten megújítani a háztartást, hogy hosszú távon minél nagyon haszonra tehessünk szert.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Az otthoni sófogyasztás dobja meg a napi sóbevitelt
A magas sóbevitel igazoltan növeli a magas vérnyomás betegség és az ezzel összefüggésben álló szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának rizikóját, ennek ellenére a fogyasztók beviteli értékei nagyban különböznek a jelenleg ajánlott mennyiségtől. Egy kutatás tapasztalatai dióhéjban.
Zöld Otthon mindenkinek
Formaldehid: a legfőbb beltéri levegőszennyező
Bútorvásárlásnál talán még kevésbé figyelünk annyira az összetevők esetleges veszélyeire, mint például a hétköznapi élelmiszer vagy kozmetikum vásárlásakor. Pedig a formaldehid kellemetlen lakótárs, bútoraink nagy részével kéretlenül költözik a lakásunkba, esetenként durva allergiát okozva.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Nemet mondtak a palackozott vízre
Az amerikaiak évente 70 milliárdnál is több műanyag palack vizet vásárolnak. Ezzel a mennyiséggel 370-szer körbe tudnánk rakni a Földet. Felismerve a műnyag palackok gyártásának fenntarthatatlanságát, San Francisco vezetése elsőként mondott nemet az egyszer használatos pillepalackokra.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A megosztással mindenki jól jár
Egyre inkább terjed a világ nagyvárosaiban a javak közösségi megosztásán alapuló fogyasztás. A trend hazánkba is megérkezett, már több tucat megosztáson alapuló netes platform létezik, amelyek használatával a résztvevők szinte észrevétlenül válnak ökotudatos fogyasztókká. A kezdeményezéseket összefogó OuiShare magyar alapítójával, Berkovics Dalmával a fogyasztás új formájáról beszélgettünk.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Azbeszt a házban: mit lehet tenni?
Sokáig népszerű építőanyag volt, ma inkább szabadulnánk tőle. Az ipari használat mellett lakó- és középületek tömegeiben lelhetők fel a tüdőrák kialakulásában vezető szerepet játszó szigetelőanyagok, a különböző azbesztszármazékok. Mit kell tudni róla, és hogyan szabaduljunk meg tőle?