Találat a #Gyorsétterem, #Lakóhely, környék, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Partra vetett méltóság
Olyan körülmények között, ahol élni nyomorúság, elpusztulni pedig megváltás, enyhén szólva ízléstelen a természet illúzióját kelteni.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: astroturfing
Ez az egyik legpofátlanabb gerillamarketing eszköz. Az astroturfing a cégek, lobbicsoportok által létrehozott álmozgalmak életre hívása. Nem csak marketingeseket és beépített hangadókat foglalkoztat szép számban ez az ipar, de már komoly szoftvereket is kifejleszettek arra, hogy csőbe húzzák az „aktív” állampolgárokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig ordítanak
A Médiatanács ezúttal a Duna Televíziót, a Magyar Televíziót és az RTL Klubot figyelmeztette a műsorok között sugárzott reklámjaik túlzott hangereje miatt.
FOGYASZTÓ
Bírság a Vodafone-nak és a Magyar Telekomnak
A megtévesztő reklámjaikért a GVH megbírságolta a Vodafone-t és a Magyar Telekomot. A két cég 2010 és 2011-es mobilinternet kampányaikban azt állította, az ő szolgáltatásuk a “legjobb” és “leggyorsabb” a piacon. Hogy hogyan lehet két különböző szolgáltatás egyszerre a legjobb ugyanazon a piacon, már önmagában rejtélyes.
Zöld Otthon mindenkinek
Élhető városok és lakossági kezdeményezések
Hogy egy városban mennyire kellemes az élet, az sok mindenen, nem utolsósorban a benne élők közösségi aktivitásán múlik. Festés, ültetés, piacmentés – amit te is megtehetsz.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Ételmarketig: célkeresztben a gyerekek
Sok gyerek nő fel mikrózott mirelit ételeket és porkajákat eszegetve. Nem csoda: az élelmiszeripar kifinomult trükkjei szinte beleédesgetik a kosarakba az egészségtelen ételeket.
Zöld Otthon mindenkinek
A mi utcánk – tedd szebbé és készíts videót!
Mindenkit zavar, ha szemetes az utca, ha benövi a sövény a bicikliutat, ha szétrohad a pad. Ezek olyan problémák, amelyek megoldásához nem kell másra várni, tüntetni, petíciókat írni. Mi is összeszedhetjük a szemetet, megnyeshetjük a sövényt, lefesthetjük a padot. Szervezzetek ti is akciót, ami szebbé teszi a környéketeket, hajtsátok végre és készítsetek videót róla!
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Zöld smink – társadalmi felelősségvállalás a gyakorlatban
2009-ben négy vezető világmárka és egy lobbiszervezet szolgált rá a Fogyasztóvédelmi Világszervezet Rossz Vállalat díjára, amelyet a versenyzők a környezetvédelmi szempontból felelőtlen társadalmi magatartásuk miatt kaptak.
FOGYASZTÓ
Csatornafedő, hajókötél, szóbeszéd
A reklámipar sokszor a tényleges humort sem nélkülözi, legyen szó akár egy csatornafedőről vagy buszmegállóról. Viszont nem árt tisztában lenni vele, hogy akármennyire szellemesek is, ezek is csak el akarnak adni nekünk valamit.
FOGYASZTÓ
Elektrohullámokkal a jó reklámokért
A manapság nagyon menő neuromarketing kedvenc vizsgálati eszköze az EEG (elektroenkefalográfia), amely az agy elektromágneses hullámait vizsgálja. Hogyan használják fel az EEG-t? Íme, néhány példa.