Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mérgek csorognak a Dunába az Óbudai Gázgyárnál
A volt Óbudai Gázgyárnál az alacsony vízállás mellett jól láthatóan szennyezett víz szivárog a talajból a Dunába, ezért a Greenpeace Magyarország októberben mintákat vett a folyó medréből. A mérési eredmények kimutatták: egyes rákkeltőnek minősített szennyezők több százszorosan, más súlyos mérgek több ezerszeresen haladják meg a talajvízre megengedett határértéket.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A Coca-Cola, a PepsiCo és a Nestlé szemete borít be minket
A Coca-Cola, a PepsiCo és a Nestlé áll leginkább a bolygónkat ellepő eldobható műanyagcsomagolás-szennyezés mögött – derül ki egy friss nemzetközi felmérésből.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Vigyél magaddal, és mentsd meg a Földet!
A műanyag csupán 60-70 éve lett része az emberiség életének, de mára már több milliárd tonnányi műanyag hulladék borítja a Földet. A globális ökológiai katasztrófa nem közeledik, hanem megkezdődött. Összegyűjtöttünk 8+1 lépést, amit már ma tehetsz, ha nem akarod kivárni, míg végre átfogó, hatékony megoldás születik.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Világmárkákat is gyártanak műanyag hulladékból
Műanyag szandálból, locsolókannából, sportcipőből, gumiabroncsból vagy óceáni műanyagból is készülnek már különböző háztartási eszközök. Bár a legtöbb esetben még csak a termékhez használt műanyag harmada származik hulladékból, vannak már előremutató próbálkozások.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Az EU harcot hirdetett a műanyaghulladék ellen
Brüsszel friss műanyag-stratégiájának célja, hogy 2030-ra teljesen eltűnjön a nem lebomló, egyszer használatos műanyaghulladék Európából.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Erre ment el a pénzünk 2017 első félévében
A KSH közzétette a lakosság fogyasztási adatait 2017 első félévére vonatkozóan. A statisztikák szerint átlagosan havonta 79,6 ezer forintot költöttünk. Mire ment el ez a pénz?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Akciók, ahol számított az aláírásotok
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Nagylátószög
- #Zöldség-gyümölcs
A szakszervezetek munkájának ellehetetlenítése, az emberi jogok megsértése gyakori jelenség a déligyümölcs-termesztő országokban. A Méltányos gyümölcsöt! nevű együttműködés rendre visz sikerre olyan akciókat, amelyekben egy-egy konkrét esetben a Ti petícióitokkal gyakorol nyomást a kereskedőre.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Divattervezőből lett tortadesigner – Raj Ráchel és a Fairtrade
A TVE 15. születésnapjára a tortartervező, Raj Ráchel készített a csokitortát, Fairtrade kakaó és csoki felhasználásával. A Fairtrade termékek nem ismeretlenek a számára, és fontosnak tartja, hogy szélesebb körben is terjedjenek.